wtorek, 3 marca 2015

mini HAUL z Yves Rocher

Hej Kochani :)

Dziś chwiałabym zaprezentować moje najnowsze zdobycze, czyli zakupki jakie poczyniłam w sklepie Yves Rocher (www.yves-rocher.pl)









Różna promocje i inne chwyty reklamowe i mnie skusiły do zakupów. Zakupiłam 3 wody toaletowe na, które już od dawna miałam chrapkę :) Wiele dobrego słyszałam o tych wodach, więc gdy nadarzyła się okazja zakupiłam, nie jedną, nie dwie ale 3 :)
Wszystkie wody są w szklanych butelkach z atomizerem. Ich pojemność to 100ml a cena to 39,90.

Kokos z Malezji
Pierwsza to woda Kokos z Malezji (można ją zakupić TU). Od pierwszego psiknięcia zakochałam się w tym zapachu. To słodki zapach kokosa i wanilii !! mmmrrrr takiego właśnie szukałam :) Intensywny i bardzo długo utrzymujący się zapach to MEGA plusy tego produktu.

Wanilia
 Drugi zapach to wanilia (można ją zakupić TU). Zapach ten od razu przywodzi mi na myśl święta i ciasto sernik mojej Mamusi. Ciasto ze skórką pomarańczową i wanilią... mniamm... smakowity zapach. Nie powiedziałabym, że jest to zapach wanilii tylko właśnie sernika. Słodki zapach, trochę słabiej utrzymujący się niż kokos. Chyba najsłabiej z całej trójki utrzymuje się na skórze.

Brzoskwinia
Trzeci zapach to brzoskwinia (można ją zakupić TU). Jak wiecie ja uwielbiam zapach owoców tropikalnych. Mango i papaja to moje zapachy. Zapachu mango nie było ale była brzoskwinie więc chwyciłam do koszyka. Jest to słodki zapach soczystej brzoskwini. Niestety zapach ten nie jest zapachem naturalnym.. bardziej jest to zapach chemiczny. Chemiczny zapach brzoskwini jaki znamy z innych kosmetyków. Trochę się zawiodłam, bo myślałam, że będzie bardziej naturalny jednak i tak jestem zadowolona. Zapach dość długo utrzymuje się na skórze i również jest słodki.

żel pod prysznic kokos z Malezji
 Jako jeden z prezentów wziełam (bo można sobie je wybieć z określonej listy) żel pod prysznic o zapachu kokosa z Malezji. Sądzę, że będę z tego żelu zadolwolona. Pojemnik wygląda jak bym miała w nim mleko ... kokosowe:)


Drugim prezentem jaki sobie wybrałam była kosmetyczka w formie kuferka z dwoma mini żelami.

 

 Dodatkowo dorzucili 2 próbki kosmetyków


Ogólnie z zakupów YR jestem zadowolona, wysyłka była szybka w ciągu niespełna 2 dni miałam produkty w domu. Dodatkowym plusem były punkty, które upoważniają do niżki no i te prezenty. Sądzę że jeszcze nie raz zrobie zakupy na stronie YR.
A WY lubicie tą markę?? jakie produkty tej marki polecili byście ????

Buziaki:***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz