niedziela, 16 sierpnia 2015

Pędzle Nanshy pierwsze wrażenie

Hej Kochani :)

Dziś cichnąłbym Wam przestawić moje pierwsze wrażenia jakie odczułam gdy dorwałam się do pędzli firmy Nanshy !!!!

Zapraszam na filmik





Więcej informacji na temat Nanshy znajdziecie tu - http://nanshy.com/nanshy-polska/
House of Beauty jest oficjalnym sprzedawcą Nanshy w Polsce.

Produkty Nanshy możesz zakupić na :
houseofbeauty.pl
ladymakeup.pl


Do przetestowania dostałam 3 pędzle i gąbeczkę do nakładania płynnego podkładu.














Pędzle są wykonane porządnie, już wielokrotnie je myłam i ani jeden włosek nie wypadł!!! rękojeść jest krótka co mnie bardzo cieszy bo ja nie lubię jak majta mi się patyk koło ucha gdy maluje pędzlem twarz hehe.. sami zobaczcie fotki tych pędzli i gąbeczki która jest pierwsza klasa.


Większa recenzja niebawem.

A czy WY mieliście styvznośc z pędzlami Nanshy???


Buziaki :***
AkinAA1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz