piątek, 5 lutego 2016

OPENBOX Naturalnie z pudełka Luty 2016r.

Hej Kochani :)

Zapraszam Was dziś na filmik z OPENBOX'EM naturalnie z pudełka z kosmetykami naturalnymi :)




Zapraszam na filmik









To Już moje 2 pudełko :) za każdym razem jestem mega szczęśliwa i zadowolona..oczarowana i zachwycona.

Pudełko walentynkowe oczywiście motyw przewodni to kwiaty serca i czerwień. Pudełko było zapakowane w piękny czerwony papier, a w środku oprócz sianka na którym leżą produkty znajdują się czerwone serduszka :)
Wszystkie kosmetyki jakie znalazły się w tym pudełku były dla mnie nowością. Jedynie z firmą Orientana miałam styczność. Posiadam już tej firmy tonik z którego jestem zadowolona.


Co znajduje się w lutowym pudełku:

- Organique - Cukrowy Peeling do ciała Blossom Essence. Cena: 52,90

- Nacomi - Olejek Odżywczy Malina. Cena: 25,50 zł.

- Phytocode - Płyn do demakijażu oczu. Cena: 22,14 zł.

- Ministerstwo Dobrego Mydła - Półkule kąpielowe. Róża. Cena: 5.50 zł.

- Fitokosmetik - Dziegciowa Maska do włosów. Cena: 4,90

- Orientana - Próbka Kremu do twarzy drzewo sandałowe i kurkuma



Pudełko Lutowe to feria barw i zapachów, kwiatowych jak w przypadku peelingu, czy płynu do demakijażu; czy orientalno - korzennych jak w przypadku kremu Orientany.. cudo.. jestem zachwycona:)







Oczywiście w ruch poszły szybko wszystkie kosmetyki. Na pierwszy ogień peeling cukrowy, który przepięknie pachnie i fajnie nawilża cało. Nie musimy nakładać balsamu po użyciu tego produktu pod prysznicem. Produkt ma w sobie masło shea i szczerze powiedziawszy czuć w konsystencji te masło.
Drugim produktem który użyłam i w którym jestem zakochana to krem do twarzy z Orentany. Nigdy nie sądziłam że polubie takie zapachy.. nigdy nie lubiłam drzewa sandałowego ale połączenie go z kurkumą i aksamitem kremu sprawił że nakładanie tego kosmetyku to sama przyjemnośc i chwila relaksu.
Dziś w ruch pójdzie olejek do ciała który jak dotąd spisał się na moich dłoniach, ciekawa jestem jak spisze się na ciele.
Półkula pójdzie w dobre ręce ponieważ nie posiadam wanny :(


Czy mieliście kiedyś naturalnie z pudełka? albo któryś z produktów??

Dajcie znać :)

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz