piątek, 25 marca 2016

HAUL pielęgnacyjny z Triny.pl

Hej Kochani :)

Dziś pokaże Wam moje ostatnie zakupy z Triny.pl



Bardzo lubię ten sklep z naturalnymi kosmetykami. Można tam znaleźć wiele dobrych i ciekawych kosmetyków. Obsługa jest profesjonalna i miła, a paczka ląduje u nas w tempie ekspresowym :)

Zapraszam na filmik z zakupami







Zakupione rzeczy:

- Krem do twarzy na dzień i na noc Orientana drzewo sandałowe i kurkuma- 33,84 PLN


Zakochałam się w zapachu i konsystencji oraz działaniu tego kremu gdy w moje dłonie trafiła próbka tego cuda. Próbka ta znajdowała się w styczniowym Naturalnie z Pudełka.
Mam, wreszcie mam ten krem.. na razie będzie co prawda siedzieć w szafie i czekać na swoją kolej ale mam go!
Krem przychodził zapakowany w folię więc wiemy, że nikt do niego nie zaglądał a termin jest spory więc na razie czeka.





- Olejek do twarzy Orientana drzewo sandałowe i kurkuma -21.90 PLN


Zachęcona zapachem kremu z tej samej serii zapachowej zakupiłam olejek.
Olejki przychodzą zapakowane w folię przezroczystą a pod wieczkiem mają dodatkowe zabezpieczenie w postaci folijki-zawleczki. Takie zabezpieczenie gwarantuje, że olejek w transporcie na 100% się nie wyleje, a produkt jest świeży.



Olejek jest typu suchego. Piękny zapach, niestety nie podobny do kremu ale piękny. Szybko się wchłania i pozostawia skórę prawie suchą bez tego lepkiego nalotu jakie zostawiają oleje. POLECAM :)






- Olejek do twarzy Orientana japońska róża i szafran -21.90 PLN




Ten olejek na mój nos niestety bardzo podobnie pachnie jak jego poprzednik:) to nic.. bo każdy z nich jest genialny! Myślałam jednak, że będą się różnić zapachem.. a może mnie trafił się jakiś taki cudak?


- Olejek do demakijażu GoCranberry z Nova Kosmetyki - 29,00 PLN

Niedawno postanowiłam zmienić sposób demakijażu. W ruch poszły wszystkie oleje jakie mam :)
Najlepiej się sprawdził olej nierafinowany kokosowy, olej jojoba i olej ze słodkich migdałów.
Nalewałam kilka kropel na wacik i przyklejałam do rzęs.. po chwili po całym makijażu oczu nie było śladu. SUPER ! oczy nie piekły i nie były podrażnione, a skóra wokół była nawilżona i lekko tłustawa.
Pomyślałam wiec o czymś takim wyspecjalizowanym i wybrałam GoCranberry.
Trochę inaczej się go stosuje niż stosowałam oleje. Bardziej jest to metoda OCM.
Już raz go użyłam i twarz zmywa extra.. co do oczu.. zmywanie tuszu palcem wymaga nauki....:) mam nadzieję że się polubimy :)






- Nacomi Natural Body Butter Olej arganowy i Shea o zapachu poziomki - 16,49 PLN

Brakowało mi balsamu, bądź jakiegoś mazidła do ciała więc wybrałam Nacomi :) Firma która ostatnio mnie zachwyca coraz częściej.

Bardzo lekkie opakowanie, mam nadzieję że konsystencja też będzie lekka i fajna:)








- Dudu osun - czarne mydło z Afryki - 25g- 9,90 PLN


Kiedyś widziałam jak Pani Gadżet zachwalałam te mydło. Nie mogłam go wtedy znależć nigdzie w necie. Więc gdy zobaczyłam te mydło na Triny.pl musiałam je mieć.
CUDOWNIE pachnie świeżymi, soczystymi tropikalnymi owocami. Zapach ma najcudowniejszy na świecie !!!!
Już daaaaawno nie czułam tak fantasycznego zapachu owoców :)



Malutkie czarne mydełko wygląda zjawiskowo, wspaniale pachnie.. mam nadzieję, że i działa wyśmienicie:)


Zaczynamy więc użytkowanie... i trwanie w postanowieniu, że nic więcej nie kupie..
Ciekawe czy dotrzymam te postanowienie.. cienko to widzę hehe tym bardziej że niebawem -49% w Rosmanie na kolorówkę. Ehhh...

Mieliście któryś z kosmetyków?
Jak się u Was sprawdziły?


Buziaki:***
AkinAA1

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię Triny.pl mają duży wybór kosmetyków. No i te ceny. Bardzo bardzo przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ich bardzo lubię :) szybko sprawnie i duży wybór:)

      Usuń