wtorek, 31 maja 2016

RECENZJA: Kosmetyki Nacomi

Witajcie :)


Dziś chciałabym Wam opowiedzieć co nieco o kosmetykach marki Nacomi.
W większości wypadków w tą firmę zaopatruje się w sklepie triny.pl


 Zapraszam na filmik




Nacomi to czysto POLSKA firma produkująca kosmetyki naturalne i nieuczulające.
Kosmetyki są tu w Polsce zarówno kreowane  jak i produkowane.
Cieszy mnie ogromnie, że coraz więcej polskich marek kosmetycznych tworzy tak znakomite naturalne kosmetyki !!!

 SAVON NOIR czarne mydło - 100ml - 15,00 zł -KLIK-

Przygodę z tą firmą zaczęłam od czarnego mydła Savon Noir. Od pierwszego użycia tego mydła zakochałam se w nim bez opamiętania.
To najlepszy produkt do mycia twarzy jaki miałam.

Genialnie oczyszcza skórę, a pozostawiony na 10 minut na twarzy działa jak peeling enzymatyczny.
Konsystencja i wygląd przypomina gluta z ropy naftowej, zapach też nie jest zbyt ładny ale liczy się działanie.
Nabieram odrobinę mydła na dłoń i razem z wodą rozsmarowuje go na dłoniach, gdy zacznie przybierać inną konsystencję .. taką białawą nakładam na twarz i lekko masuje, po czym spłukuje.

Produkt jest bardzo wydajny. Prócz twarzy można nim myć ciało i włosy.
Jest to naturalny produkt!

POLECAM !!!

Olejek odżywczy malina - 150 ml - 25,50zł -KLIK-

Kolejnym produktem jaki wpadł w moje łapki to Suchy olejek odżywczy o zapachu maliny.
Znalazłam ten produkt w pudełku Naturalnie z Pudełka.
Olejek jest produktem przeznaczonym do pielęgnacji ciała ale można go stosować również do włosów.
To olejek typu suchego, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze i szybko się wchłania pozostawiając skórę pachnącą i miękką.
Niestety przy dłuższym użytkowaniu, skóra moich łokci wymagała dodatkowego nawilżenia.. ale tylko na łokciach.
Jest to genialny produkt na szybko -  jeśli potrzebujemy nasmarować ciało czymś co za sekundę się wchłonie i pięknie pachnie.


Balsam do ciała z masłem SHEA i olejkiem Arganowym - POZIOMKOWY 100ml - 16,49 zł -KLIK-

W następnym produkcie znów zakochałam się od pierwszego użycia.

Gdy skończył się mój balsam stwierdziłam, że zakupie masło shea. Padło na masło shea z olejkiem arganowym o zapachu poziomki.
Już podczas zakupu zastanawiałam się, jak pięknie będzie pachnieć te masło.. no i pachnie pięknie. Zapach nie jest chemiczny, wręcz przeciwnie, to zapach młodych, soczystych poziomek.
Produkt to lekki mus zapakowany w pojemnik. Śmiałam się, że sprzedali mi powietrze ale nie. W środku znajduje się zbite masło shea.
Produkt pozostawia na skórze tłusty film ale nie tak tłusty i lepki jak przy niektórych masłach do ciała. Wchłaniając się zostawia skórę nawilżoną i mięciutką.
Chyba nigdy nie miałam tak mięciutkim i milutkiej skóry jak po tym produkcie.
Jeśli nałożycie zbyt szybko ubranie przyklei się ..należ więc troszkę odczekać i rozkoszować się wspaniałym zapachem poziomek.
Moja miłość :) na 100% skusze się na inne zapachy.
Na początku nie wiedziałam jak poradzić sobie z masłem shea ale potem wpadłam na pomysł. Nakładam trochę na dłoń i rozpuszczam do postaci olejku po czym smaruje ciało.
Produkt lekko niewydajny - starczył mi na miesiąc ciągłego i natrętnego używania. Jednak cena pozwala na częste kupowanie tego produktu.

POLECAM !!!!!!!!!!!!!!


Maska ALGOWA typu peel-off o działaniu ŁAGODZĄCYM z rumiankiem - 40g - 22,80zł -KLIK-

Ostatnim produktem, który zawitał w mojej łazience to łagodząca maska algowa typu peel-off.
W związku z moją problematyczną cerą i trądzikiem różowatym wszystko co koi i łagodzi jest jak najmilej widziane w mojej pielęgnacji.

Produkt znajduje się w pojemniczku i jest to pyłek, proszek, który rozrabia się w wodą i nakłada na twarz. Gdy wyschnie ściągamy jednym ruchem cały płat z twarzy - teoretycznie .. jasne chciałabym... najlepiej ściąga się w całości jeśli całkowicie nie wyschnie i nałoży się go trochę więcej.

Cały pojemnik ma starczyć na 4 użycia. Ja posiadam małą twarz i już używałam go osiem razy a produktu nadal jest dużo.

Łagodzi i lekko ujędrnia moją skórę...fajny przerywnik pomiędzy maskami z glinek.



Polecam firmę Nacomi, która posiada wiele ciekawych kosmetyków.
Zapraszam na stronę triny.pl to fajny sklep z przemiłą obsługą i wielkim wyborem kosmetyków.

A Czy Wy lubicie Nacomi? Mieliście już styczność z ich kosmetykami?

Buziaki:***
AkinAA1



2 komentarze: