piątek, 21 lutego 2014

40 dni bez.....

40 dni bez kupna kosmetyków.... czy to możliwe???
miejmy nadziję że tak :)
Naomi właśnie szuka ludzi do swojej akcji "Nie kupuję kosmetyków przez 40 dni"
świetny pomysł!!! ja z miłą chęcią się przyłącze:) 
przez kilka lat nagrywania filmików na YT trochę kosmetyków uzbierałam a YT i bloigi wykształciły we mnie chęć kupna coraz to nowych kosmetyków... ehhh no i zbiera się i zbiera...
nagram film i pokaże Wam moje kosmetyki, głownie chodzi mi o pielęgnację, bo kolorówkę zawsze cięzko szybko zużyć a ja staram się już z koloróki nic nie kupować:) jednak mam faze teraz na zakupy z pielęgnacji....
 warto więc wstrzymać się przed zakupami:))


a WY?? przystąpicie do takiej akcji???



ZAPRASZAMY
http://naomi-bloguje.blogspot.com/2014/02/podejmij-wyzwanie-przez-40-dni-nie.html?showComment=1392972095002#c885973246497400187

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz