piątek, 23 maja 2014

Haul calaya'owy na naturalne-piękno.pl


Hej Kochani :)

Dziś kilka słów o popełnionych przeze mnie zakupach na stronie naturalne piękno.pl
Oglądając od lat Czarszkę zawsze podziwiałam Ją za pomysły i stosowanie naturalnych kosmetyków.. no i tak wciągnęła mnie Paulina w świat natury i sama się wreszcie skusiłam i zakupiłam kilka produktów w firmie Claya właśnie po to aby stworzyć serum z witaminą c przepisu Czarszki


Lista zakupionych rzeczy:

-         masę pudełek na kremy bo były mi potrzebne na odlewki od Kasi (dzięki :*)
-         witamina c

 
-         ekstrakt z jabłka w płynie

-         ekstrakt z malin w płynie

-         olej awokado zielony

-         hydrolat z zielonej herbaty

-         woda różana
-         butelka na serum i miarka do odmierzania
-         próbki kremów ze speick
-         próbka masła capuci


a WY jak stoicie z naturalnymi kosmetykami? Znacie jakieś przepisy na ukręcenie czegoś fajnego??

Buuuziol:***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz