czwartek, 12 czerwca 2014

Adwenczer

Hej Hej Kochani :)

Dziś miałam ciekawy dzień :)

Najpierw byłam na zakupach w Hebe i zakupiłam kilka drobnostek :)



 Oczywiście Gizmo musiał uczestniczyć w sesji rzeczy które kupiłam:) hehhe

Łobuz kochany :*






Po południu pojechaliśmy do Teściów gdzie niedawno urodziło się kocie maleństwo :)
Czarne..jak Gizmolek... hehe Słodka PUSIA która ma już 3 tygodnie..duża prawda?? To Kociczka mojej Szwagierki:)
Historia Pusi jest już borata mimo młodego wieku..ale o tym kiedy indziej..


Wracając do domu zrobiliśmy sobie mały adwenczer i pojechaliśmy na około ... około 30 km... hehe przez małe wioseczki i pola...

 Prawda że to foto przypomina łaczkę z Windowsa???











 


 


Ładne mamy okolice prawda?? Warmia i Mazury są śliczne, nie wyobrażam sobie żyć gdzie indziej w Polsce...:)


Na zakończenie najadłam się smakołyków


a teraz pożegnam się z Wami i lecę na mecz... zaczynają się Mistrzostwa Świata w piłce Nożnej :))) jupiiii

Buziaki:***

AkinAA1

1 komentarz:

  1. Widoki...........jak pieknie jak autostarda do nieba:) zazdroszcze ehhjn malenstwo sliczne:)

    OdpowiedzUsuń