środa, 4 czerwca 2014

Liebster Blog Award

Hej Kochani.

Dziś zapraszam na 11 pytań z cyklu Liebster Blog Award. Nominację dostałam od Evellmakeup, za co bardzo Jej dziękuję :***** buziol


 Zasady zabawy
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej licznie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich otym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

PYTANIA od Evellmakeup:

1. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
2. Jakie trzy kosmetyki do makijażu zabrałabyś na długi wyjazd?
3. Wolisz u siebie mocno podkreślone oczy czy usta?
4. Gdybyś miała używać tylko jednej marki kosmetyków kolorowych i miałabyś nieograniczoną ilość kasy na nie, to na jaką markę byś się zdecydowała?
5. Twoje największe marzenie?
6. Twoja największa zaleta?
7. Którą część ciała najbardziej lubisz w swoim ciele?
8. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
9. Czym zajmujesz się na co dzień?
10. Najlepsza potrawa jaką gotujesz?
11. Wolisz psy czy koty?

Moje odpowiedzi:

1. Jasne że wychodzę z domu bez makijażu, nie maluje się zbyt często i nie mam problemu z pokazywaniem się ludziom bez makijażu co wielokrotnie widać było w moich filmikach :)
 2.Tusz do rzęs- szkoda że mój ukochany zielony z Gosha już wycofali:(,
kredka do oczu jakaś kolorowa
czerwona szminka :)
 3.odkąd zakochałam się w czerwonych ustach oczy schodzą na drugi plan, jednak czasem warto mieć mocniej wymalowane oczy:))
4.zachwalają mac'a...ale nigdy nic nie miałam tej marki, sądzę że wybrała bym sleek'a albo gosh'a :)))) uwielbiam ich kosmetyki a ich kosmetyki nie są aż tak drogie:P
5. Wyjechać na jakiś dłuższy czas na jakaś ciepłą wyspę gdzie piasek ma kolor biały a woda przezroczysto turkusowy, gdzie upał nie daje zwykłym ludziom żyć a banany i kokosy zwisają nad głową... chyba nie wróciłam bym z tamtą :D
6. Otwarte wielkie serce i chęć nauki, poznawania świata :)
7. Wszystkie części :P hehe lubię swoje usta i oczy jeśli chodzi o makeup itp:D
8. Kochałam czytać książki aż mi wzrok padł.. teraz z braku czasu wole filmy :) jednak czasem miło jest sięgnąc po jakaś dobrą książkę :)))
9. życiem zgodnym ze swoją natura :)
10. mielone, rosołek i makowiec z przepisu śp.Mojej Mamusi :)
11. Kocham wszelkie zwierzaki, mam kota i jestem kociarą (od 2 lat) jednak psy też kocham :) zawsze zaczepiam psiaki które spotykam na swojej drodze hehe


Moje pytania:

1.Jaki kosmetyk z kolorówki jest Twoim ulubionym?
2.Jaką muzykę słuchasz?
3.Wolisz lato czy zimę?
4.Lubisz jeść czy wolisz pić?
5.Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?
6.Jakie słodycze najbardziej lubisz?
7.Ile miałaś lat gdy zaczęłaś się malować?
8.Prysznic czy wanna?
9.Truskawki czy lody?
10.kupowanie kosmetyków przez Internet czy stacjonarnie w sklepie?


Do zabawy nominuję:

http://www.czarnulkaablog.blogspot.com/
http://mrolimpia18.blogspot.com/
http://www.slauravictormakeup.com.pl/
http://bluebirdmakeup.blogspot.com/

Zapraszam do zabawy i proszę o zostawienie w komentarzu linka do postu. Na pewno odwiedzę :)

buuuziaki Kochani:**************

5 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi :D DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuje za otagowanie i wizyty tutaj :**buziol

      Usuń
    2. Na pewno będę częstym gościem u Ciebie :*

      Usuń
  2. Ja w makijażu dziennym najczęściej stawiam mocny akcent na usta, bo nie mam czasu rano mocniej malować oczu, a zresztą mi się nie chce ;P

    OdpowiedzUsuń