czwartek, 25 sierpnia 2016

RECENZJA: Pędzle NANSHY

Hej Kochani :)

Dziś czas na pędzle.

Prawie nigdy nie mówiłam Wam o moich pędzlach. Jestem wybredna jeśli chodzi o pędzle i wiele przeszło mi sztuk przez ręce. Moja mała kolekcja to może ze 20 sztuk. Nigdy nie liczyłam. Jak się uprę to używam jednego pędzla latami: )

Jestem stała w uczuciach co do pędzli.

Jakiś rok temu dostałam do przetestowania pędzle i gąbeczkę firmy NANSHY.

Pierwsze wrażenia możecie zobaczyć w filmiku poniżej.
 

Po roku czasu dostałam kolejny pędzel do przetestowania firmy NANSHY.
To NOWOŚĆ pędzel wachlarzykowaty o nazwie FUN.

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku z recenzją pędzli.




Po roku czasu i codziennego używania tych pędzli mogę powiedzieć że są GENIALNE.
Uwielbiam je!!

Pędzle mają sztuczne włókno, hipoalergiczne i bardzo miękkie zwane TAKLONEM.
Na skówkach widnieje wyryty napis Nanshy, a rączki są do wyboru w kolorze czarnym bądź białym.
Rączki w pędzlach Nanshy to moja miłość - są nie za długie (tak jak w pędzlach Kozłowskiego) i nie za krótkie. Ich grubość jest też odpowiednia, super pasują i mieszczą się w dłoni.
Napisy z nazwami pędzla są drukowane. Nie musimy się jednak martwić, że napis się zetrze. Po roku używania nadal widnieją bez odrobiny zniknięcia.
No właśnie! pędzle nie są numerowane (czasami tylko) a nazywane, mamy pędzel Tapered Crease albo Eyes Crease.


Pędzel wachlarzykowaty - FUN - 44,95 PLN (na ekobieca.pl kupicie go TUTAJ) 

Pędzle jest bardzo miękki, dość gruby i raczej mały. Nie zajmuje całej mojej twarzy.

Wielokrotnie widziałam jak dziewczyny nakładają takimi pędzlami rozświetlacz, róż bądź strzepują pył który opadł na policzki z cieni na powiekach.
(Zawsze marzyłam o takim pędzlu)

Do tych wszystkich funkcji idealnie się nadaje.
Ja osobiście nakładam nim rozświetlacz, czasem róż, no i maski do twarzy.
Genialnie sprawdza się do rozprowadzania maseczek.
Pędzel łatwo umyć a dzięki włosiu szybko schnie.

POLECAM !!

Flawless Foundation F01 flat top - 43,90 PLN ( w promocji obecnie na ekobieca.pl)

Pędzel flat top do podkładu i nie tylko.
Ja używam minerałów i ten pędzel świetnie sobie radzi z sypkimi produktami.
Jest dość gęsty, a włosie ma średniej grubości, dzięki temu produkt fajnie osadza się na włosiu i fantastycznie rozprowadza na twarzy, nie pyląc na około.
Do płynnych produktów też używałam tego pędzle i spisywał się znakomicie.
Ładnie się myje i szybko schnie. POLECAM





Eye Crease - 25,90 PLN (obecnie brak na ekobieca.pl)


Idealny pędzel do punktowego nanoszenia cieni jak i blendowania. Super sprawdza się do nakładania korektora przy nozdrzach.
Taki pędzel wielofunkcyjny. Nakładam nim cienie i rozcieram. Super.





Tapered Crease - 25,90 PLN (na ekobieca.pl)

Idealna mała kuleczka której szukałam od dawna!!!
Mała kulka sprawdza się do punktowego nanoszenia cienia w kąciku oka, czy też korektora na nieprzyjaciela.
Ja stosuje tą kulkę również do nakładania cienia na dolną powiekę.
Szukałam długo takiego pędzla, którego włosie było by na tyle krótkie i zwarte aby nie wpadło mi do oka przy nakładaniu i rozcieraniu cieni na dolnej powiece. Miałam wielki problem z rozcieraniem cienia na dolnej powiece, aż pojawił się ON.
POLECAM



Marvel 4in1 Makeup Blending Sponge - gąbeczka do podkładu i nie tylko - 27,90 PLN (na ekobieca.pl)

Gąbeczka która po zwilżeniu zwiększa swoje rozmiary i świetnie nadaje się do nakładania płynnego podkładu, korektorów, różu w płynie. Po lekkim wysuszeniu idealnie nadaje się do nakładania pudru bądź podkładu mineralnego sypkiego.
Gąbka ma grubszą część, którą można stemplować podkład i cieńszą, ściętą którą idealnie dotrzemy w zakamarki przy nozdrzach. Idealnie tez rozprowadza korektor pod oczami dzięki płaskiej części przy ścięciu.
POLECAM

 Wszystkie pędzle możecie znaleźć tu :




A Czy Wy mieliście już styczność z pędzlami firmy NANSHY???
Polecam je spróbować, są świetne. Duży wybór i solidne wykonanie oraz włosie szybko schnące zachwyca coraz więcej osób.

POLECAM

Buziaki :***
AkinAA1

2 komentarze:

  1. Tym wachlarzowym pędzlem, chyba nie umiałabym się posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiała byś umiała :) jest bardzo fajny :)) buziaki:*

      Usuń