sobota, 3 września 2016

OPENBOX Naturalnie z pudełka Wrzesień 2016r.

Hej Kochani :)



Przychodzę do Was z lekkim opóźnieniem z openboxem Naturalnie z Pudełka Wrzesień 2016r.


Zapraszam na filmik





Co znalazło się we wrześniowym pudełku:


Nova Kosmetyki Go Cranberry - Żurawinowa pianka do higieny intymnej -150 ml - 32,00 PLN

O Tym produkcie wiedzieliśmy, że będzie we wrześniowym pudełku.
Produkt Polskiej firmy Nova Kosmetyki. Miałam już kilka produktów tej firmy i były ok. Najbardziej pokochałam się z olejkiem do demakijażu.
W pudełku znajdziemy naturalny produkt do higieny intymnej w piance. Jestem chyba pełna obaw. Nie tylko dziwna forma ale i naturalny produkt.. czy się sprawdzi? czy mnie nie podrażni? a może to cud nad cudami?
Zobaczymy
Butelka jest dość potężna i ciężka.

Termissa - Woda termalna z Podhala -150 ml - 17,27 PLN


Woda termalna z Podhala - pierwszy raz o niej słyszę. Brawo Polska :)
Ma łagodzić, koić, odświeżać. Posiada magnez, wapń i krzemionkę, które pobudzają naturalną regenerację skóry.
Wodę zostawiamy do wyschnięcia na skórze. Plus za to :)

Wszystko co koi i łagodzi u mnie mile widziane. Jak się nie sprawdzi będę jej używać do nawilżania masek z glinki.


Eco Laboratorie - Nawilżający/oczyszczający żel do mycia twarzy - 150 ml -17,00 PLN

 Mógł się trafić jeden z 2 żelów. U mnie trafił się oczyszczający. Fajnie. Chociaż za Cco Labem za mocno nie przepadam. Mam tyle rzeczy od nich i jakoś mnie nie powaliły. Szczególnie z tonikami się męczę :( Mam nadzieję że żel okaże się fajniejszy jak nie oddam go komuś z rodziny.







Mokosh Cosmetics - Balsam do ust Żurawina - ml - 45,00 PLN

To Nowość i premiera firmy Mokosh. Wiedzieliśmy, że będzie coś nowego z Mokosha ale nie wiedzieliśmy co.
Balsam ma śliczne opakowanie i śliczny perłowy odcień. Podobno lekki kolorek nadaje. Nie mogę się doczekać aż go użyje ale musi poczekać bo mam na razie za dużo naturalnych maseł pootwieranych :)





Kupon rabatowy do Nova Kosmetyki.

Zabrakło jednak w tym pudełku jakiejś próbki :( zawsze była jakaś próbka kremu, balsamu czy czegoś takiego.

Pudełko fajne, na razie marudzę ale zapewne będę z tych produktów bardzo zadowolona.
Gizmo już jest zadowolony bo ma swój papier z pudełka :))




Posiadacie swoje pudełko?
Jak Wam się podoba wrześniowa zawartość NzP??


Buziaki:***
AkinAA1

5 komentarzy:

  1. No no, niezła zawartość pudełka. Najbardziej ciekawa jestem Mokosh :-) Czekam na opinię. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać jak go zacznę używać :)wygląda słodko:)

      Usuń
  2. Falszujesz na tej YT aż się kurzy za tobą :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta firma Termissa, tym bardziej że o nich nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też o nich nie słyszałam, mam nadzieję że produkt będzie extra:)ostatnio marki polskie na prawdę dobre kosmetyki robią !

      Usuń