środa, 21 września 2016

RECENZJA: Kosmetyków Kolorowych Lily Lolo

Hej :)

Dziś zapraszam Was w świat kolorówki Naturalnej. Opowiem Wam o moich wrażeniach na temat produktów firmy Lily Lolo. Produkty jakie dostałam do testowania nie są jedynymi produktami w moim arsenale kolorówki do makijażu które opatrzone są logiem Lily Lolo.


Zapraszam na filmik




Lily Lolo jest wielokrotnie nagradzaną firmą tworzącą kosmetyki mineralne do makijażu.
Firma Lily Lolo powstała i przez długi czas dostępna była tylko w Wielkiej Brytanii. Firma Costasy sprowadziła markę do Polski, w ramach programu globalnego rozpowszechniania zdrowego stylu życia w świecie makijażu.
Dziękuje serdecznie firmie Costasy ze możliwość przetestowania ich produktów.


Każda kobieta dba o swoją skórę i chce dostarczyć jej jak najlepsze kosmetyki. Odpowiednia pielęgnacja a po niej odpowiedni makijaż to podstawa. Kosmetyki Lily Lolo nie posiadają drażniących substancji chemicznych, sztucznych barwników, parabenów, nanocząsteczek i wypełniaczy - są w 100% naturalne, pozbawione wszelkiej chemii.
"Produkty Lily Lolo nie zatykają porów, posiadają również właściwości antybakteryjne, które znacząco poprawiają wygląd cery. Dzięki kosmetykom Lily Lolo skóra twarzy przez cały dzień oddycha."

W swojej ofercie Lily Lolo posiada bogatą gamę kosmetyków : pudry, podkłady, róże, cienie, tusze itd. itp.
Kosmetyki mineralne Lily Lolo są produktami cenionymi przez czołowych wizażystów gwiazd.
Makijaż dzięki kosmykom LL jest lekki, trwały i świeży.

Firma Costasy oprócz produktów Lily Lolo posiada w swojej ofercie też kosmetyki takich firm jak :
Nourish, Lulu & Boo Organics, Love Soap.




Wróćmy jednak do kolorówki.

Do przetestowania dostałam 4 produkty.
Kontakt z firmą był wielka przyjemnością. Pani Aleksandra pomogła dobrać kosmetyki do moich potrzeb i koloru skóry.

Do kosmetyków firmy Lily Lolo podeszłam sceptycznie, ponieważ byłam bardzo bardzo zakochana w swoich minerałach i sądziłam, że żadne inne nie mogą zastąpić moich ukochanych minerałów. Myliłam się.


Pędzel do podkładu Super Kabuki - 91,90 Zł

"Pędzel Kabuki wykonany jest z najlepszego gatunkowo syntetycznego włosia, które jest ultra miękkie. Idealny do nakładania naszego podkładu mineralnego."

Zbity pędzel z dużą ilością bardzo miękkiego włosia, bez rączki.
Bardzo fajnie nakłada podkład i puder, super rozprowadza produkt, nie robiąc plam. Używałam innych pędzli zamiast super kabuki i miałam problem z idealnym rozprowadzeniem podkładu na twarzy. Rączka pędzla jest ścięty na płasko dzięki czemu można nim delikatnie uderzać o podłoże, co spowoduje, że podkład wniknie głębiej we włosie i podczas rozprowadzania nie będzie unosić się chmura pyłu.

Jestem tym pędzel zachwycona !!!!!! Nie rozstanę się z nim już nigdy i nawet gdybym zaczęła używać innych podkładów mineralnych, super kabuki zawsze będzie mi towarzyszyć jako pędzel do pudru, do rozcierania bądź do podkładu.
Jeden mały minus - przydało by się jakieś opakowanie na ten pędzel aby włosie było zawsze ściśnięte i aby nie brudził się cały pędzel. O dziwo pędzel nawet po praniu się nie rozczapierza !
Cena jest może duża ale zwraca się wielokrotnie.

POLECAM

Korektor mineralny Blush Away - 4g w 20ml słoiczku z sitkiem 51.20 zł

Matowy, lekko pistacjowy kolor, który idealnie tuszuje popękane naczynka, wypryski skórne i zaczerwienienia oraz zasinienia.
Genialnie kryje nawet nieprzyjaciół i pryszcze. Sprawdza się nawet pod oczami. Ładnie się rozprowadza i utrzymuje.
Nie wierzyłam, że korektor mineralny może zakryć tak wiele, a jednak zakrył.
Należy go nałożyć pomiędzy pierwszą a drugą warstwą podkładu mineralnego, ja jednak nakładam go bezpośrednio na twarz potem nakładam dwie cienkie warstwy podkładu.
Nie wyobrażam sobie teraz swojego makijażu bez użycia tego korektora !

POLECAM 

Mineralny podkład SPF 15 - Popcorn - 10g w 40ml słoiczku z sitkiem 81.90 zł

"Podkład o średnio-jasnym odcieniu w ciepłym kolorycie. Posiada naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF 15. Jeden z najchętniej kupowanych średnio-jasnych odcieni podkładu."

Wybrałam ten odcień dzięki próbkom, które wcześniej przy kupnie innych produktów LL dorzuciłam do koszyka.
Okazało się, że jest to mój idealny kolor. Nie za jasny i nie za ciemny - idealny !!! Wcześniej zawsze miałam problemy z podkład - był odrobinkę za ciemny, bądź za jasny. Ten produkt z LL jest idealny.
Jeśli chodzi o sam podkład firma LL nie produkuje różnych rodzajów podkładów. Jest jeden rodzaj podkładu. W zależności od potrzeby naszej skóry i typu możemy dołożyć dodatki takie jak np. puder matujący idealnie sprawdzi się w przypadku cery tłustej, korektor blush away - w przypadku zaczerwienień, puder Translucent Silk -  w przypadku skóry suchej i zbyt szarej.

Poziom krycia też jest tylko jeden. Przyzwyczajona byłam do tego, że wybierałam minerały o silniejszym kryciu. Na początku nie byłam zadowolona z faktu, że LL ma tylko jedne poziom krycia. Przyzwyczaiłam się jednak i jak to mówi przysłowie - trening czyni mistrza - nauczyłam się nakładania podkładu w taki sposób, iż jego krycie odpowiadało moim potrzebom. Dwie cienkie warstwy wystarczą, wcześniej i tak nakładam korektor a na podkład nakładam puder. W całości wychodzą więc prawie 4 warstwy. Krycie jest dobre i bardziej naturalne. Nie przeszkadza mi, że czasem coś lekko przebija. Nie często zdarzają się porcelanowe idealne skóry. Ja takiej nie mam i pogodziłam się z tym.


Podkład zbiera się w dużych zmarszczkach mimicznych ale to też raczej norma jeśli chodzi o minerały. Zauważyłam jednak pewną prawidłowość, że gdy nie zastosuje mgiełki utrwalającej z LL podkład potrafi się przesunąć i zetrzeć. Wygląda to wtedy trochę jakbyśmy ruszyli nie wyschniętą do końca farbę. Mały minus.
Plusem jest to, że nie czuć go w ogóle na twarzy, jest jeszcze bardziej lżejszy niż mój ukochany podkład mineralny.
Nakładam podkład ruchami kolistymi, stempluje tylko w okolicach nosa.
Więcej informacji o tym jak nakładać minerały znajdziecie na stronie costasy.pl lub w moim filmiku




POLECAM jednak nie każdemu może przypaść do gustu !


Mineralny puder sypki - Flawless Matte - 7g w 40ml słoiczku z sitkiem 81.90 zł

"Matujący puder sypki mineralny o właściwościach absorbujących sebum, zapewnia nieskazitelne wykończenie makijażu."

Biały przypominający skrobię puder, który wyśmienicie się rozprowadza i genialnie matuje skóra. Nie bieli.
Bardzo fajny produkt matujący, długo szukałam takiego produktu, który zmatuję moją skórę na wiele godzin, utrwali makijaż, nie zmaże podkładu i nie będzie odznaczać się mocno na twarzy. Zawsze można użyć mgiełki utrwalającej Makeup Mist, która zbiera pudrowość i przedłuża żywotność makijażu.



Wszystkie wymienione i opisane powyżej produkty dostałam do przetestowania. Sprawdziły się u mnie bardzo dobrze i na pewno do nich wrócę gdy tylko się skończą.

Teraz przedstawię Wam produkty które już od dłuższego czasu mieszkają w mojej kosmetyczce.

Mgiełka  Makeup Mist - 50ml w butelce z atomizerem 60.40 zł 

" Odświeżająca mgiełka, dzięki której z łatwością wykończysz i utrwalisz makijaż mineralny. Wyjątkowa formuła sprawia, że makeup po jej użyciu wygląda perfekcyjnie – zero smug i wnikania w zmarszczki. Mgiełka to idealny sposób na nieskazitelną cerę."


Mgiełkę dostaliśmy jakiś czas temu w pudełku Naturalnie z Pudełka. Niestety okazało się po kilku użyciach, że atomizer jest zepsuty i wypluwa olbrzymie kroplę bądź całą strugę produktu z siebie. Tym samym wręcz zmazuje makijaż a nie go utrwala.
Firma Costasy wraz z Lily Lolo zachowali się w tej sytuacji bardzo porządnie. Po raz pierwszy miałam do czynienia w tak porządnym zachowaniem, dbaniem o klienta i profesjonalnym podejściem. Firma Costasy na własną rękę wszystkim "poszkodowanym" wysłała nową mgiełkę z działającym atomizerem.
BRAWO dla nich !!!
Oby więcej firm postępowało w tak uczciwy sposób.

Co do mgiełki. Na początku myślałam, że to sama woda, która nic nie będzie robić. Z biegiem czasu wiedzę, że mgiełka nie tylko usuwa pudrowość z twarzy, scala makijaż i powoduje, że nie widać go na twarzy - staje się on bardziej naturalny. Mgiełka ma też zdolność przedłużania żywotności makijażu. Mgiełka popsikana na zrobiony makijaż i nałożony tusz na rzęsy, utrwala cały makijaż  który w niezmienionym stanie wytrzymuje cały dzień, upały i różne inne niedogodne warunki.
Używam tej mgiełki za każdym razem po kilka porządnych pompek i stwierdzam, że płyn jest bardzo wydajny.


Uwielbiam tą mgiełkę i na pewno do niej wrócę.

POLECAM

Prasowany bronzer - Honolulu - 9g w pudełeczku z lusterkiem 90.90 zł 

"Honolulu to satynowy, prasowany, chłodny bronzer o średniej pigmentacji i średnim odcieniu."


Odcień bronzera jest dość ciemny w opakowaniu. Długo szukałam słoczów i myślałam czy się zdecydować na ten kolor. Kolor jednak na twarzy jest jaśniejszy niż w opakowaniu. Wydaje mi się że idealnie dopasowałam go do swojej karnacji.
Produkt ładnie się rozprowadza, jest wydajny, można go ładnie rozetrzeć i utrzymuje się wiele wiele godzin. Nawet gdy cała reszta makijażu jest w opłakanym stanie bronzer jest na miejscu.




Róże mineralne do policzków - 3g w 20ml słoiczku z sitkiem 51.20 zł

Posiadam dwie próbki różu do policzków w których zakochałam się . Przepiękne kolory. Ładnie się rozprowadzają, długo utrzymują. Super.

Zakochałam się w kolorze Ooh La La oraz Clementine.

Te róże będą moje... kiedyś .. :)


Czy posiadacie jakieś produkty firmy Lily Lolo?? Jakie byście polecili??

Buziaki:***
AkinAA1


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jest super :) nie sądziłam, że pędzel robi taką różnice w nakładaniu minerałów :)))

      Usuń