niedziela, 26 października 2014

4 Urodziny kanału AkinAA1

Hej Kochani dziś mijają 4 lata od pierwszego filmiku jaki wrzuciłam na YT :)))
Z tej okazji zapraszam Was na rozdanie:)





ZASADY ROZDANIA :

1. Musicie być moimi subskrybentami mojego kanału na YT :
https://www.youtube.com/user/AkinAA1

2. Musicie być pełnoletni, jeśli nie jesteście musicie mieć pozwolenie rodziców lub opiekunów prawnych oraz poinformować Ich o możliwości wygrania i nadejścia paczki z wygraną

3. Polubić Mój profil na FB:
www.facebook.com/pages/AkinAA1/220079811
­393257

Polubić mojego Bloga:
akinaa1.blogspot.com

4. Polubić filmik (nie wymagane ale mile widziane)

5. W komentarzu czekam na dobry dowcip :)

6. Jeśli jesteście z Polski (macie adres wysyłki Polski) napiszcie przed odpowiedzią PL - dziękuje :)

7. Rozdanie trwa od 26 października 2014r. do 02 listopada 2014r. do godziny 18:00

8. jedna osoba/użytkownik może zostawić tylko 1 komentarz do rozdania.

9. Wyniki rozdania będą widoczne w opisie TEGO filmiku 04 listopada koło godziny 18:00

10. Zwycięsca jest tylko jeden !

11. Na odpowiedz od zwycięzcy czekam 3 dni !!!

Nagrody:





Zapraszam do rozdania i życzę miłej zabawy :)
Dziękuje za wspaniałe 4 lata razem :))))
Dziękuje że jesteście :****


Napisz do mnie e-maila:
monika.akinaa1@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz