piątek, 10 października 2014

RECENZJA - peeling do skóry głowy Natura Siberica

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam Was serdecznie na recenzję na którą wiele osób czekało:)
Recenzję peelingu do skóry włosów firmy Natura Siberica.



Natura Syberica - scrub do skóry głowy z organicznym rokitnikiem 200ml cena na cytrynowa.pl 23,00 zł.


Od producenta:

DLA WSZYSTKICH TYPÓW WŁOSÓW

Działanie:
• głęboko oczyszcza skórę głowy,
• wzmacnia cebulki włosowe,
• stymuluje wzrost włosów,
• przeciwdziała powstaniu łupieżu.

Składniki aktywne: organiczny olejek z rokitnika ałtajskiego, organiczny olejek arganowy, szczawik jakucki, nagietek, dzika mięta pieprzowa, pestki maliny arktycznej i witaminy A, C, E.

więcej na CYTRYNOWA.PL

Sposób użycia: niewielką ilość scrubu nanieść na wilgotną skórę głowy, masować delikatnymi ruchami, pozostawić na 3 minuty po czym zmyć obficie wodą. Na koniec umyć głowę szamponem. Zaleca się stosowanie raz w tygodniu.

Skład:
Aqua with infusions of :Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Water*(ekstrakt dzikiej mięty pieprzowej), Calendula Officinalis Flower Extract* (ekstrakt nagietka), Arctium Lappa Root Extract* (ekstrakt łopianu wielkiego), Oxalis Acetosella Extract (ekstrakt szczawika),Urtica Dioica Leaf Extract* (ekstrakt pokrzywy), Geranium Sibiricum Extract (ekstrakt bodziszka), Juniperus Sibirica Extract (ekstrakt jałowca), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olejekt rokitnika ałtajskiego), Argania Spinosa Seed Oil* (marokański olejek arganowy), Acrylates Copolymer, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Pinus Sibirica Shell Powder, Coco Glucuside, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Powder (pestki maliny), Hippophae Rhaimnoidesamidopropyl Betaine, Glycolic Acid, Menthol, Tocopheryl Acetate (witaminaЕ), Rethinyl Palmitate (witaminaА), Sodium Ascorbyl Phosphate (witaminaС), Sodium Lactate, Arginine, Aspartic Acid, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum.

*składniki organiczne



 Moja opinia:

Do peelingu do skóry włosów podeszła z rezerwą... coraz bardziej dziwaczne rzeczy wymyślają. Pierwsze 2-3 użycia tego produktu nie zrobiła na mnie wrażenia. Jednak teraz kiedy już go nie mam autentycznie tęsknie za tym peelingiem. Czasem skóra mojej głowy wręcz krzyczy i domaga się porządnego zdarcia. Mam włosy cienkie szybko przetłuszczające się. Martwiłam się, że ten produkt może pobudzić moje gruczoły łojowe - jednak nie !!! uff... nie obciążał i nie działał źle na moją skórę głowy. Masaż podczas peelingu i te dość grube drobinki jakie znajdują się w peelingu pobudziły moje włosy do wzrostu. Skóra była odświeżona a włosy aż piszczały od oczyszczenia :)


Zapach jest dość ziołowy bardziej dżemowy i troszkę z nutą kwaśną... ziarenka dość grube, postać ogólnie jest żelowa. Produkt nie pieni się i czasem ciężko wypłukać z włosów te drobinki.
Jestem na TAK !! i na pewno zakupie ponownie ten produkt.

PLUSY:
+ genialnie oczyszcza skóre głowy
+ oczyszcza też włosy
+ powoduje stymulacje włosów
+ wzmacnia cebulki włosów i powoduje lepsze ich ukrwienie
+ przeciwdziałą powstawaniu łupierzu
+ świetnie wymywa resztki lakierów i innych produktów typu suszy szampon itp.

MINUSY:
- cena



A Wy Kochani mieliście styczność z tym cudeńkiem????



Buziaki :***

AkinAA1




2 komentarze:

  1. Ja od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia peelingu cukrowego skóry głowy,ale może tym scrubem byłoby prościej

    przy okazji zapraszam do siebie,także do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ten peeling włosy są po nim świeże a skóra głowy extra wyczyszczona.. muszę też wypróbować ten domowej roboty peeling cukrowy ciekawa jestem czy będzie efekt ten sam:)))

      Usuń