środa, 1 października 2014

OPENBOX I ROZDANIE z E-NATURALNE.pl

Hej Kochani :)

Zapraszam Was dziś na OPENBOXA i ROZDANIE z E-NATURALNE.PL






Jakiś czas temu e-naturalne.pl wprowadziło do swojej oferty produkty z kolorówki. Jestem mega ciekawa tych produktów! Mieliście styczność z naturalną kolorówką??? ja nie.. oprócz podkładu mineralnego :)

Co dostałąm?? Oto cała paczuszka dobroci :) Dziękuje Pani Jolu :)



 Krem intensywne regeneracja - ojj coś dla mnie na zimne dni:)
To cudeńko ma zapewnić nawilżenie, regeneracje i wygładzenie oraz odżywić i przywrócić blask.
Więcej na jego temat w recenzji a TU znajdziecie info na stronie e-naturalne.pl
50g trzymać w lodówce :)



Kwas hialuronowy wielocząsteczkowy 1% w żelu. To idealny nawilżacz miałam z nim już do czynienia i za każdym razem byłam nim zachwycona :) to jest to co każda kobieta powinnam mieć w swojej.... lodówce :)


Korund Kosmetyczny czyli mikrodermabrazja - wiele dobrego i złego słyszałam na temat domowej mikrodermobrazji, więcej dobrego :P dlatego byłam bardzo ciekawa tego produktu ale nigdy nie trafił do mych łapek. Jednak to się zmieniło :) Przed tym ścieraczem stawiam wielkie wymagania, szukam idelanego peelingu i mam nadziję ze to będzie to :)


Zestaw idealny Kas hialuronowy i korund :)

  

Na zakończenie pobawię się w małego chemika i stworze swój własny olejek myjący do ciała :)
Olejek do mycia ciała – intensywne nawilżenie - to coś co zawiera 4 buteleczki z olejkami i organiczną bazę myjącą. Ma pielęgnować i myć. Kolejny produkt przed którym stawiam wielkie wyzwanie. Chciałabym aby był tym cudeńkiem który zastąpi mi wszelkie mazidła po prysznicu w okresie jesienno-zimowym. No b o kto lubi się smarować mazidłami jak w koło wieje i jest zimno a przed chwilą byłeś pod ciepłym prysznicem?? nikt.. chyba :P


 To tyle jeśli chodzi o moje dobroci :) teraz czas na Was :)

Razem z E-NATURALNE.PL ogłaszamy rozdanie:)


ZASADY ROZDANIA :

1. Musicie być pełnoletni, jeśli nie jesteście musicie mieć pozwolenie rodziców lub opiekunów prawnych oraz poinformować Ich o możliwości wygrania i nadejścia paczki z wygraną
2. Musicie być moimi subskrybentami mojego kanału na YT :
https://www.youtube.com/user/AkinAA1

oraz subskrybentami e-naturalne.pl
https://www.youtube.com/channel/UCDcXYz1VLYawqs2R8KvGDsw

3. Polubić Mój profil na FB:
www.facebook.com/pages/AkinAA1/220079811393257

oraz profil e-naturalne.pl:
https://www.facebook.com/eNaturalnePL?fref=ts

4, Polubić filmik (nie wymagane ale mile widziane)
5, W komentarzu odpowiedz na pytanie "Jaki jest Twój domowy sposób na peeling oraz jak dbacie o swoją skórę jesienią i zimą "
6, Rozdanie trwa od 01 października 2014r. do 08 października 2014r. do godziny 20:00
7. Wyniki rozdania będą widoczne w opisie TEGO filmiku 10 października koło godziny 20:00
8, Do wygrania są 2 zestawy :
zestaw 1: - korunk kosmetyczny 100g + kwas hialuronowy wielkocząsteczkowy 1% + krem odżywczo- nawilżający 50g

zestaw 2: - olejek myjący + krem odżywczo-nawilżający 50g+ korun kosmetyczny. 100g
9. jedna osoba/użytkownik może zostawić tylko 1 komentarz do rozdania.
10. Na odpowiedz od zwycięzców czekam 3 dni !!!
ps. Jeśli jesteście z Polski (macie adres wysyłki Polski) napiszcie przed odpowiedzią PL - dziękuje :)

Zapraszam do rozdania i życzę miłej zabawy :)


Buziaki  :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz