środa, 6 stycznia 2016

OPENBOX Naturalnie z pudełka Styczeń 2016r.

Hej Kochani :)

Zapraszam Was dziś na filmik z OPENBOX'EM naturalnie z pudełka z kosmetykami naturalnymi :)




Zapraszam na filmik






Jest to moje pierwsze pudełko z kosmetykami i jestem tym pudełkiem zachwycona !!!
Wszystkie kosmetyki jakie się znalazły w pudełku są dla mnie nowością. Nie miałam styczności z żadną zawartą w pudełku marką ani z produktem.

Co znajduje się w styczniowym pudełku:

- eubiona - miodowo - ziołowy krem na noc do cery suchej
- maseczka do twarzy GoCranberry
- szampon regenerujący do włosów z Organic Shop
- Antyperspirant Ałun z Organique
- próbka płynu do mycia naczyń z Bioczystość

Jestem zachwycona swoim pierwszym kosmetycznym pudełkiem.

Czy mieliście kiedyś naturalnie z pudełka? albo któryś z produktów??

Dajcie znać :)

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz