piątek, 29 stycznia 2016

RECENZJA: kosmetyków firmy SYLVECO


Witam Kochani :)

Zapraszam na recenzję 11 produktów firmy Sylveco.
Jeden produkt wygrałam w konkursie a resztę kupiłam sama z własnej kieszeni.


ZAPRASZAM na filmik 




Wiele dobrego słyszałam o produktach firmy Sylveco. Same Ohy i Ahy. Polska firma posiadające 100% naturalne kosmetyki o bardzo przystępnej cenie i genialnym działaniu… Musiałam  spróbować i sięgnęłam po wiele produktów. W pewnym momencie w mojej łazience gościło tylko Sylveco. Podeszłam do tych produktów w wielką nadzieją i… niestety optymizm i zachwyt gdzieś zniknął :(
Dlaczego?….

Wszystkie kosmetyki znajdują się w plastikowych pojemnikach w jednym stylu budowy. Proste i wyrafinowane. Bez zbędnej przesady.

Spośród dostępnych 34 produktów firmy Sylveco przetestowałam 11…

  1. Delikatny żel do ciała – 300ml –17,85 zł
Żel z miętą pieprzową o zapachu gumy orbit. Odświeżający, delikatny. Nie podrażnił mojej już podrażnionej skóry. Sympatyczny i wydajny. Jestem na TAK

  1. Balsam brzozowy z buteiną – 300ml – 37,80 zł
Delikatny balsam, trochę tempo rozprowadza się ale szybko się wchłania. Pachnie gumą orbit. Nie podrażnia. Wydajny. Jestem na TAK

  1. Tymiankowy żel do mycia twarzy –150ml – 17,85 zł
Bardzo fajny żel. Mocno pieniący się. Łagodzi i zmniejsza ilość serum. Moja cera go polubiła. Bardzo fajny żel. Jestem na TAK

  1. Rumiankowy żel do twarzy –150ml – 17,85 zł
Mocno się pieni, pachnie rumiankiem. Przeciętniak. Nic nadzwyczajnego nie zrobił mojej skórze. Jestem na NIE
  1. Lipowy płyn micelarny – 200ml – 18,40 zł
Myślałam że znalazłam idealny naturalny zamiennik biodermy. Jednak nie L. Pieni się nawet na waciku. Nie stosowałam go do oczu i zdejmowaniu makijażu. Przemywałam nic tylko twarz rano i wieczorem. Miał łagodzić i goić – niekoniecznie. Przeciętniak. Jestem na NIE

  1. Hibuskusowy tonik do twarzy – 150ml – 16,80zł
Wszyscy się nim zachwycają, że tak super nawilża. Nawilża ale nie aż tak super. Trochę się klei. Ma różowaty kolor… raczej jestem na TAK

  1. Odżywcza pomadka z peelingiem – 4,6g –10,00zł
Mój HICIOR. Genialna !!! fantastycznie natłuszcza usta i genialnie je peeling uje. 2 w jednym po prostu mega kosmetyk –każdy musi ją spróbować.
Oczywiście że jestem na TAK J

  1. Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu – 4,4g – 9,45zł
Zapachu cynamonu nie czułam, jedynie rokitnik. Słabo nawilżała i szybko znikała z ust. Mało wydajna. Jestem na NIE

  1. Odbudowujący szampon pszeniczno –owsiany – 300 ml
Szampon jak szampon naturalny, który plącze włosy. Nie obciążał moich włosów. Niestety przez niego zaczęły mi wypadać włosy. Gdy go odstawiałam problem znikał :(..Jestem na NIE

  1. Wygładzający odżywka do włosów – 300 ml –kupiony razem z szamponem za 17 zł z groszami
Odżywka dość tempa w dotyku, nie zdziałała nic na moich włosach a na pewno nie wygładziła moich włosów, nie pomogła ich nawet rozplątać. Jestem na NIE

  1. Nawilżający żel do mycia rąk – 300ml – 17,75 zł
Super żel tylko trochę drogi. Zostawia na dłoniach żelową powłoczkę, dzięki której nasze dłonie nie pierzchną. Dba o nawilżanie naszych dłoni. Jestem na TAK

Tak oto wyglądają moje przeżycia z kosmetykami firmy SYLVECO. Niestety większość z nich to dla mnie przeciętniaki. Jednak znalazło się kilka perełek jak pomadka z peelingiem w której się zakochałam.
A co WY sądzicie na temat produktów firmy Sylveco??

Buziaki :***
AkinAA1

2 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki Sylveco. Teraz czaję się na ich nową linię Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń