środa, 20 stycznia 2016

Qbox - czyli pudełko z herbatami

Hej Kochani :)

Zapraszam dziś na filmik z tajemniczym pudełkiem, które subskrybowałam i nazywa się Qbox.











Qbox to pudełka w których znajdziemy nie kosmetyki a herbaty. 

Gdy otwieramy pudełko ukazuje nam się czerwona bibułka, po odkryciu której widzimy herbaty w woreczkach zamykanych strunowo, zatopione w puchu papierowych świderków hehe.
W pudełku znajdziemy też list od ekipy z Qboxa.
List ten wprowadza nas w nastrój i temat przewodni pudełka.

Na stronie qboxed.com możemy wybrać jeden z kilku profili :
- Five o'clock, 
- Detox & Slimming, 
- Good Morning, 
- Tea Starter, 
- Man, 
- Pure Nature.

Ja wybrałam Five o'clock, który kosztował mnie 69zł na miesiąc. Zamówiłam 2 miesięczną subskrypcję.
W każdym z pudełek znajdują się 4 herbaty w pełnych wymiarach (40g) i zapowiedz następnego miesiąca (20g) oraz prezent. 
W pierwszym pudełku był to sitko-zaparzacz do herbaty, w drugim pudełku była to czekolada z chrupkami.

Czy byłam zadowolona...TAK.. 

Dzięki tym pudełkom poznałam kilka fajnych herbat, a dla herbaciarzy takie odkrywanie herbat jest fajne. Na stronie qboxed.com oprócz boxów można zakupić też herbaty. Warto więc zamówić pudełko poznać herbatę ,a potem gdy któraś nam się spodoba kupić sobie większą ilośc tej herbaty.


A Wy lubicie herbaty???

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz