wtorek, 23 września 2014

Annabelle Minerals pierwsze wrażenie + mini RECENZJA

Hej Kochani :)

Zapraszam Was dziś na filmik o podkładach mineralnych z firmy Annabelle Minerals.





Tak tak wreszcie postanowiłam i zrealizowałam postanowienie.. zakupiłam próbki podkładów mineralnych z AM.

Stone AM jest przejrzysta i miło się na niej robi zakupy (KLIK)

Foto ze strony AM ukazujące kolory podkładów mineralnych.




Zakupiłam sobie:
- próbki podkładów mineralnych kryjących - kolory:
beige fair
beige light    
golden fair    
natural fair
każdy kolor po 7,50 PLN
- Wzornik odcieni korektorów 6,90 PLN
- Wzornik odcieni róży 9,90 PLN
- Pędzel flat top 30,00 PLN


A Wy Kochani macie/ mieliścvie do czynienia z mineralnymi podkładami sypkimi?? jaką firmę lubicie?? i co sądzicie o kolorach minerałach? ja miałam dość duży kłopot w wyborze koloru... ehhh


Buuuziaki :***

AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz