wtorek, 16 września 2014

Hej Wesele...

Hej Kochani:)) Przeglądając zdjęcia które mam na pulpicie właśnie po to aby nie zapomnieć o nich i "coś" z nimi zrobić, ja jak zwykle o nich zapominam...hehe ...no i dziś sobie przypomniałam :))) Miałam opowiedzieć Wam jak już prawie miesiąc temu byliśmy na ślubie i weselu u Ani i Mariusza:) Było ślicznie i MEGA fajnie.

 Para Młodych do kościółka przyjechała starym Rolls Roycem... który wyglądał przefajnie ( mam słabość do starych aut :) - sami mamy i remontujemy Syrenkę 105).



i ogólnie było extra:) ja tam opowiadać nie potrafię ale Wam pokaże :))


 
Zawsze się wzruszam na ślubach:) i rycze wniebogłosy :D hehe
Uwielbiam robić foty na ślubach, widać wtedy pełnie szczęścia i miłość w Nowożeńcach:) Wszyscy fruwają na skrzydłach :)))
Młodzi przypłynęli motorówką na miejsce wesela .. i zaczęło się wesele :)
Na weselu nie znaliśmy nikogo! hehe ale przedzielono nas do super stolika który po kilku chwilach zżył się i razem się bawił aż późna :)
Pozdro dla Nicha :)))



życzę Młodej Parze wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia:)))


aaaaaaa jeszcze mój look :P



Czerwone usta muszą być :))) hehe

buuuziol Kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz