środa, 17 września 2014

Haul z GOLDEN ROSE + recenzja VELVETE MATTE

hej Kochani Moi :)))

Dziś zapraszam na Golden Rosowy zawrót głowy heheh
Czyli mały urodzinowy (mój urodzinowy w tym miesiącu mam urodziny) haul w sklepie internetowym GR.



- lakier Classic Charming nr 37, cena 3,50 pln
- lakier miss selene nr 129, 218, cena 3,20 pln
- konturówka Emily nr 207, cena 4,20
- konturówka Classic nr318 oraz biała, cena
- konturówka  nr 205, 7,50 pln
- Szminki Velvete Matte nr 02,04,05,06,07,09,11,14,15 każda w cenie 8,90 pln

jest to cena bardzo korzystna, ponieważ przez cały Wrzesień jest na tą serię pomadek promocja:) regularna cena w sklepie GR to około 10 pln z hakiem chyba ja u Babeczki która ma kosmetyki z GR płace za Velvete Matte 13 zł.... tak więc nie mogłam się oprzeć pokusie aby zwiększyć ilośc swoich ukochanych pomadek.
Dlaczego tak nimi jestem zachwycona???
Szminki te o konsystencji kremowej dają wykończenie matowe, takie jakby velvetowe. NIE przesuszają ust, wręcz je nawilżają, a to dzięki witaminie E i pewnie tej kremowej konsystencji. Bez problemu można pomalować usta nie posiadając konturówki bo szminki są zakończone dośc szpiczastym dziubkiem. Pięknie i miękko się rozprowadzają no i oczywiście są MEGA wytrzymałe.....pigment wchodzi w skóre ust i pozostaje w nim, dlatego nie ma efektu odpadania szminki bądz brzydkiego wycierania się jej. Co jeszcze jest ważne??? Szminki te nie podkreślają suchych skórek i nie wysuszają ust, nawet gdy mamy niezbyt dobrze wyglądające usta nie musimy się martwić że ta szminka podkreśli skórki !!@

IDEAŁ po prostu ideał !!!!

Nacykałam trochę fotek, bo może zbyt dobrze nie widać kolorów na filmiku.
Zapraszam więc do zapoznania się z fotkami :)



 To kolor bardzo zbliżony do koloru moich ust :)

















  Ten kolor już miałam wcześniej :)







 Ten kolor już miałam wcześniej :)




Piękny malinowo czerwony kolor:)




A ten kolor chyba nie będzie pasować do mnie :( szkoda , jeden nietrafiony kolor na tyle zakupionych w ciemno to mega zwycięstwo hehe:)







Ten kolor miałam jako pierwszy:) przepiękna prawdziwa, soczysta czerwień, taka sexy:))



Na zakończenie cała kolekcja moich szminek Golden Rose Velvet Matte




Na  specjalne życzenie kasiatoya (:*) porownanie szminek z nr 2, 7, 10



 A Wy moi drodzy macie już szminki Golder Rose Velvet Matte??? co o nich sądzicie???
Mam nadziję że fotki odzwierciedliły choć trochę kolory tych szminek chociaż na żywo są o wiele ładniejsze :)
Mam również nadzieję że fotki te pomogą choć trochę osobom które próbują znaleźć swój kolor szminki Velvete Matte:)))

Buuziaki:***

AkinAA1


3 komentarze:

  1. czwórka to zdecydowanie mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej.czy.14,sprawia,ze.twoja.twarz.jest,wash'sprana---wyglada.na brudny roz calkiem calkiem dla blondynnki

    OdpowiedzUsuń