środa, 30 grudnia 2015

HAUL z ostatnich miesięcy - Grudzień 2015r.

Hej Kochani przychodzę do Was ze spóźnionym już haul'em z początku grudnia.

ZAPRASZAM na filmik




Zakupione rzeczy:


Goodies.pl
-         kominek yc
-         3 woski

Cocolita.pl
-         szmponbiolaven
-         tuszlash princes z essence
-         2 lakiery essence

allegro
-         naklejki ze wzorkami na paznokcie –2,49
-         koronka naklejki –1,49
-         patyczki z drzewa pomarańczowego do odsuwania skórek-4,00
-         lakier czerwony do stempelków-14,99
-         płytki do stempelków

Natura:
-         zmywacze do paznokci z sensie
-         pędzelki do zdobień paznokci
-         sensie color lakier czarny


Jak Wasze zakupy grudniowe wyglądają???
u mnie to nie koniec zakupów.. w grudniu poszalałam na zakupach:) ale reszte zobaczycie w innym odcinku:)

Buziaki;***
AkinAA1

piątek, 18 grudnia 2015

ROZDANIE Świąteczne z e-naturalne.pl

Hej Kochani :)


ZAPRASZAM WAS na nowy film a w nim..... rozdanie z e-naturalne.pl


Dziękuje serdecznie za współpracę oraz podarowanie nagród zwycięzcom Panu Przemysławowi i firmie e-naturalne.pl.


Zapraszam na filmik




ZASADY ROZDANIA :

1. Konkurs tylko dla subskrybentów mojego kanału.
2. Możecie polubić stronę na FB e-naturalne.pl (https://www.facebook.com/eNaturalnePL/)
oraz moją
(http://www.facebook.com/pages/AkinAA1/220079811393257)
2. W rozdaniu przewidziano nagrody dla 2 zwycięzców.
3. Osoby nieletnie muszą uzyskać zgodę rodziców na udział w rozdaniu.
4. Żeby wziąć udział w konkursie należy zostawić komentarz pod tym filmem. Zajrzyjcie na stronę
www.e-naturalne.pl i przyjrzyjcie się produktom i półproduktom. W komentarzu napiszcie - jednym
zdaniem - jaki produkt/półprodukt najbardziej Was zaintrygował/zaciekawił i dlaczego???
5. Jedna osoba może zostawić TYLKO 1 komentarz.
6. Rozdanie trwa od piątku 18.12.2015. do wtorku 22.12.2015, do godziny 12:00.
7. Wyniki pojawią się na tym filmiku 24.12.2015 o godzinie 12:00.
8. Na wiadomość od zwycięzców będę czekać przez 3 dni od momentu ogłoszenia wyników. Jeśli w tym czasie się nie zgłoszą - wylosuję kolejne osoby.
9. Nagroda zostanie wysłana wyłącznie na adres na terenie Polski.


Zapraszam do zabawy :)

Buziaki:***
AkinAA1

wtorek, 15 grudnia 2015

Projekt DENKO Listopad 2015r.


 Hej Kochani :)

Przychodzę do Was z projektem DENKO Listopad 2015r.
Niestety dopiero teraz bo przeziębienie nie chce mnie wypuścić ze swoich objęć :(

ZAPRASZAM na filmik





Zdenkowane rzeczy:
  1. Sylveco odżywka wygładzająca do włosów
  2. Loreal elsevre szampon upiększający do włosów długich z drobinkami
  3. Natura Siberica rokitnikowy mus nadający maxymalną objętość
  4. kremowy żel pod prysznic NIVEA creme coco nut
  5. REGENERUM balsam do ciała w piance
  6. Hesh - KAPOOR KACHLI odżywka stymulująca porost włosów
  7. Krem do twarzy firmy LYNIA (e-naturalne.pl) anti acne z azeloglicyną i olejem konopnym
  8. Iwostin rosacin krem na noc i na dzień zmniejszający rumień w trądziku różowatym
  9. krem do rąk ANIDA wosk pszczeli i makadamia
  10. carex żel do mycia rąk antybakteryjny
  11. carex dolewka 1000ml żel do mycia rąk antybakteryjny
  12. LINDA kremowe mydło do rąk
  13. olej awokado z Claya
  14. pasta do zębów Colgate pro gum helth
  15. Bioeliksir arganoil serum na końcówki włosów – silikon
  16. Ziaja maść oliwkowa naturalny opatrunek w maści
  17. szminka Pount z AVON
  18. odżywka do paznokci Nailgrouth miraccle z Sally Hensen
  19. Woda Toaletowa Halle od Halle Bery
 
Cenowo w zł i w przybliżeniu:
  1. 12 zł
  2. 9 zł
  3. 26,21 zł
  4. 12 zł
  5. 29,99 zł
  6. 11,96zł
  7. -
  8. -
  9. 3,99 zł
  10. 9 zł
  11. 14 zł
  12. 5zł
  13. 7,87 zł
  14. 9 zł
  15. 3 zł
  16. 4 zł
  17. 12zł
  18. 19,90 zł
  19. -

19rzeczy = 188,92

Jak wygląda Wasze denko???
Już się boje grudniowego denka i podliczenia całego roku:)) hehe

Buziaki :***
AkinAA1

wtorek, 8 grudnia 2015

DIY: domowy peeling cukrowy


Witam Kochani :)
Przychodzę dziś do Was z filmikiem instruktażowym.
Od jakiegoś czasu stosuje swój własny cukrowy peeling do ciała. Zaczęłam go robić gdy skończył się mój świeżo robiony malinowy peeling cukrowy z Fresh&Natural. Ta firma miała genialne peelingu naturalne zatopione z olejach, po użyciu których nie trzeba było się już balsamować. Wpadłam więc na genialny pomysł że stworze swój własny peeling.



Użyte/potrzebne produkty:
-         Olej kokosowy
-         Cukier trzcinowy
-         Cukier biały zwykły
-         Korund kosmetyczny
-         Ekstrakt z hibiskusa
-         Olejek eteryczny lemongrasowy
-          
Dodatkowo można dorzucić:
-         inne ekstrakty
-         inne oleje
-         peeling z nasion malin/bzu/inne
-         ekologiczny środek konserwujący

Niestety wszystko robie na oko. W zależności jakiej konsystencji chcecie peeling uzyskać takich składników dodajecie najwięcej. Ja lubię gruby peeling dlatego cukru trzcinowego który jest gruboziarnisty używam najwięcej. Wszytko zatopione jest w oleju, którego ilośc też możecie zmieniać. Peeling może być prawie suchy a może być to olej w którym zatopiony jest cukier.


Miłego tworzenia i dajecie znać czy Wy tez robicie peelingi. Jak tak to jakie?

Buziaki:***
AkinAA1

środa, 25 listopada 2015

BLOOPERS - ups... wpadki! #3

Hej Kochani :)))


Dziś przychodzą do Was z dawką uśmiechu:))

i nabijania się z siebie hehe :))

ZAPRASZAM na BLOOPERS - ups... wpadki! #3




Bo każdemu zdarzają się wpadki przed kamerą :))))


hehe miłego dnia z uśmiechem na buzi:)))))


AkinAA1

wtorek, 17 listopada 2015

TAG : Makijażowy

 Hej Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z Tagiem który widziałam u Malibu w akcji... TAG Makijażowy i 20 pytań:)

ZAPRASZAM na filmik



PYTANIA:

1. Jaki masz typ cery?
2. Co jest Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
3. Czy używasz peelingu do twarzy?
4. Czy masz piegi?
5. Czy używasz kremy pod oczy?
6. Jakiego podkładu używasz?
7. Co z korektorem?
8. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
9. Jakiej mascary używasz?
10. Używasz bazy pod cienie?
11. Używasz bazy pod makijaż?
12. Kredka do oczu czy eyeliner?
13. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
14. Ulubiona szminka?
15. Ulubiony róż?
16. Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro?
17. Czy chciałabyś chodzić na lekcję wizażu?
18. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając jednego produktu, c by to było?
19. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
20. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?


Zapraszam do zabawy.. odpowiedzcie na pytania w komentarzu:)


Buziaki:***
AkinAA1

piątek, 13 listopada 2015

RECENZJA: Krem Lynia Anti-Acne z azeloglicyną oraz olejem konopnym z e-naturalne.pl

Hej Kochani :)

Dziś przychodzą do Was z recenzją pewnego produktu.
Kremu do cery problematycznej z azeloglicyną oraz olejem konopnym z e-naturalne.pl.



ZAPRASZAM NA filmik




Dostałam ten krem na przetestowanie od e-naturalne.pl i podeszłam do testowania bardzo sceptycznie. Czemu?
Bo miałam już styczność z olejem konopnym i chociaż zakochałam się w jego zapachu, to działania... jakby nie było.. a może nie widzę.




Mam cerę problematyczną, tłustą w strefie T i z trądzikiem różowatym w postaci grudkowej w okolicach policzków i ust.
Wymagam więc aby produkt po pierwsze nie podrażnił już zaognioną skórę, nawilżył i złagodził stan zapalny.
E-naturalne.pl to wspaniały sklep, możecie tam znaleźć wiele naturalnych półproduktów do tworzenia własnych kosmetyków jak i gotowe już produkty.
Lynia tak nazywają się produkty gotowe prezentowane przez e-naturalne.pl. Z jednym kremem z serii Lynia miałam styczność. Był to krem na bazie masła kakaowego. Pięknie pachniał i świetnie regenerował skórę. Dlatego z chęcią sięgnęłam po ten produkt.

Krem Lynia Anti-Acne z azeloglicyną oraz olejem konopnym z e-naturalne.pl
Pojemność 50ml - 49,00 PLN

Krem znajduje się w ładnym pojemniku air les. Jest to wielka zaleta, ponieważ nie pchamy swoich łapek do słoika i nie zanieczyszczamy kremu. Nie dostaje się też do niego zbędna ilość powietrza, która może przyśpieszyć wysychanie i starzenie się kremu.
Krem ma barwe lekko zółtą i pachnie cytrynką. Coś podobnego jak cytrynowy cif.. heheh takie mam skojarzenie. Trochę szkoda, że nie pachnie olejem konopnym, który to zapach uwielbiam. Wiem jednak, że nie każdemu spodobał by się zapsach oleju konopnego. Dobrze wiec, że krem pachnie cytrynką.
Produkt szybko się włania i pozostawia nawilżoną, lekko tłustawą powłokę. Czuć, że cera spija krem. Idealnie nadaje się na noc, na dzień również nie sprawia kłopotu. Makijaż na tym kremie utrzymuje się dobrze, nic się nie wałkuje i roluje, nic nie spływa.


Po 2 miesiącach użytkowania tego kremu jest go jeszcze połowa. Krem jest bardzo wydajny, super się rozprowadza, nawilża i .... redukuje moje problemy !!!! Moja mocno zaogniona skóra rozjaśniła się, nie jest już taka czerwona a ilość grudek i wyprysków ze stanami zapalnymi widocznie się zmniejszyła. Jestem bardzo miło zaskoczona działaniem tego kremu !!!!!

O właściwościach składników możecie przeczytać na stronie e-naturalne.pl [TUTAJ]

Wspomne tylko że w kremie znajduje się :
- Azeloglicyna - substancja aktywna, mająca postać jasno-żółtego płynu. Bezzapachowa. Działa  antybakteryjne, antytrądzikowe i regulujące sebum

- Olej konopny -  zawiera równą ilośc nienasyconych kwasów tłuszczowych i naturalnych antyoksydantów, nie wywołuje alergii i bardzo nawilża, działa antybakteryjnie.

- Witamina B3 jest nazywana niacyną. Powoduje zmniejszenie ilości sebum, redukuje powstawanie zaskórników, zwęża ujście gruczołów łojowych.
- Aloes  - regeneruje, silne nawilża, odbudowując jej barierę lipidową. Posiada działanie bakteriobójcze i oczyszczające, sprzyja likwidacji stanów zapalnych. Jest idealnym środkiem do pielęgnacji skóry trądzikowej i łojotokowej.


Składniki (INCI): Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cannabis Sativa Seed Oil, Glycerine, Potassium Azeloyl Diglycinate, Isopropyl Palmitate, Niacynamide, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sweed Almond Seed Oil, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), D-Panthenol, Phenoxyethanol, Isohexadecane, Tocopheryl, citrus limonum oil, Polysorbate 80, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate


Krem który na prawdę warto wypróbować !!!! POLECAM

A Wy?? mieliście już styczność z kremami LYNIA???

Dajcie znać.


Buziaki:***
AkinAA1


wtorek, 10 listopada 2015

poniedziałek, 2 listopada 2015

Projekt DENKO Październik 2015r.

Hej Kochani:))

Zapraszam Was dziś na projekt denko Październik :)





Lista zdenkowanych rzeczy:



  1. łagodny płyn do mycia włosów i ciała dla dzieci firmy Penaten
  2. krem do ciała dla dzieci firmy Penaten
  3. balsam pod prysznic z masłem kakaowym z NIVEA
  4. Kaloss maska do włosów z keratyna
  5. Woda kwiatowa  Boustan z kwiatów pomarańczy gorzkiej
  6. Specjkalistycnzy płyn do przemywania powiek DEMOXOFT
  7. Zmywacz do paznokci o zapachu mango SENSIQUE
  8. DEMOXOFT lipożel do powiek
  9. Francuska glinka żółta ilite z naturalne-piekno.pl (calaya.pl)
  10. Próbka szmponu pszeniczno owsianego z sylveco
  11. IWOSTIN rosacalin krem na noc zmniejszający rumień w trądziku różowatym (!!!)
  12. Balsam do ust w kulce z Biedronki
  13. Oleje świata masło shea z Laboratorium Joanny
  14. The body shop kokosowe masło do ust
  15. Anabelle Minerals podkład matujący w kolorze Natural Light
  16. Catrice Sun glow –bronzer
  17. Tusz z Essence Lash Princes
  18. Lakier do paznokci Essence color &go przezroczysty
  19. Lakier do paznokci Pierre Rene Top Flex Sand efekt nr 09
  20. Colgate pro gum helth pasta do zębów
  21. Żel do rąk z LINDA
  22. Żel do rąk antybakteryjny z Carex

Cenowo w zł:
  1. 20zł
  2. 18zł
  3. 12zł
  4. 8zł
  5. 8zł
  6. 29zł
  7. 6zł
  8. 12zł
  9. 8zł
  10. -
  11. -
  12. 5zł
  13. -
  14. -
  15. 45zł
  16. 12zł
  17. 12zł
  18. 8zł
  19. 8zł
  20. 9zł
  21. 5zł
  22. 14zł


 22 produkty = 239zł

  Masakra a myślałam że już tak dużych projektów nie będzie :( sporo kasy poszło... ehh

Jak tam Wasze denko wyglądało w Październiku??? 

Buziaki :***
AkinAA1


środa, 21 października 2015

HAUL Wrzesień 2015r

Hej Kochani :)


Znów mnie trochę nie było.. ale wracam :)

Dziś zapraszam Was na HAUL czyli zakupy z Września 2015r.

ZAPRASZAM na filmik :)





Zakupione rzeczy:
  1. lakiery do paznokci:
  • 2 lakiery z Catrice nr 84, 24,
  • 2 top coaty catrice nr 02, 04,
  • Golden rosse velvet mat
  • Essence nr 35
  • 2 lakiery firmy Pablo
  1. Penaten łagodny płyn do mycia ciała i włosów dla dzieci
  2. Penaten łagodny krem do ciała dla dzieci
  3. Sylveco delikatny żel do mycia ciała
  4. Sylveco kojący balsam do ciała z miętą pieprzową
  5. pomadka ochronna rokitnikowa gratis
  6. Neem tone maska do twarzy z firmy Heshi
  7. Inglot duraline
  8. Inglot lakier do paznokci czerwony nr 28
  9. Sweterek z House
  10. Komin i czapka z Reserved
  11. Sweterek z Reserved
  12. Czarna marynarka z H&M
  13. Kurtka pikowana koralowa z Olika
  14. PAT&RUB balsam - mleczna mgiełka do ciała
PAT&RUB peeling do ust kawowy





wtorek, 6 października 2015

Projekt DENKO Wrzesień 2015r.

Hej Kochani :)

Dawno mnie nie było :( sorki wielkie ale wiele się działo i nie miałam możliwości "być" na YT i na blogu.

Dziś przychodzę do Was z miłym filmikiem...projekt DENKO Wrzesień 2015r.

ZAPRASZAM na filmik !!!




Lista zdenkowanych rzeczy:


  1. Bioderma sensibio płyn micelarny
  2. Biały jeleń hipoalergiczny płyn micelarny
  3. Biały jeleń hipoalergiczny krem do twarzy
  4. La Roche-Posay Toleriane Ultra krem do twarzy
  5. Iwostin  Solecrin – krem filtr z spf 50
  6. Iwostin ROSACIN Krem na noc zmniejszający rumień w trądziku różowatym
  7. tonik z glukonolaktonem z e-naturalne.pl
  8. Hydrolat z zielonej herbaty z Claya naturalne-piekno.pl
  9. Stara Mydlarnia Serum z Wit C
  10. Olej Jojoba złoty z Claya naturalne-piekno.pl
  11. ekstrakt z jabłka w płynie z Claya naturalne-piekno.pl
  12. olej awokado zielony z Claya naturalne-piekno.pl
  13. serum do twarzy serum odżywczo regenurujące z karegenianem cera trądzikowa z e-naturalne.pl
  14. skompresowane maseczki w tabletce z Hebe
  15. glinka czarna z Claya naturalne-piekno.pl
  16. glinka czerwona z Claya naturalne-piekno.pl
  17. Olejek pachtowy z Kej
  18. Borasol czyli kwas borowy
  19. Le Petit Marseillais żel do kąpieli mak i bawełna (BUBEL)
  20. Emolium emulsja do ciała i krem specjalny
  21. Natura Siberica Szampon i Odżywka do włosów seria rokitnikowa maxymalna objętośc do wszystkich typów włosów z triny.pl
  22. zmywacz do paznokci z biedronki
  23. miss sporty turbo dry top coat przyspieszający wysychanie lakieru
  24. blisteks balsam do ust
  25. balsam do ust z Włoch od Alusi
  26. dezodorant fa mystic
  27. carex żel antybakteryjny do rąk – dolewka x4
  28. label żel antybakteryjny do rak

  Cenowo w zł i w przybliżeniu:

1 . 50zł
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. -
8. 10,16 zł
9. 30zł
10.16,24 zł
11. 5,31 zł
12. 11,28 zł
13. -
14. 4,99 zł
15. 12,88 zł
16. 7,29 zł
17. 5 zł
18.
19. 9zł
20. -
21. 21x2=42zł
22. 8zł
23. 8zł
24. -
25. -
26. -
27. 14zł
28. 6zł


28 rzeczy = 240,15 zł

Jak prezentuje się Wasze wrześniowe denko???


Buziaki:***
AkinAA1

    środa, 16 września 2015

    RECENZJA: Naturia Siberica Rokitnikowa seria maksymalna objętość


    Hej Kochani :)

    Dziś przychodzę do Was z recenzją serii Rokitnikowej do włosów z firmy Naturia Siberica.

    ZAPRASZAM na filmik



    Całą serię zakupiłam na stronie triny.pl.

    triny.pl

    Polecam serdecznie tą stronę. 
    Znajduje się tam wielki wybór kosmetyków naturalnych i nie tylko. Szybka dostawa i sprawne pakowanie zapewnia, że możemy się cieszyć zakupami szybko i nie martwić się, że jakaś rzecz w drodze zostanie uszkodzona.


     Przejdźmy do kosmetyków
    Zakupiłam całą serię… a przynajmniej większą jej część..: skrub do skóry głowy, szampon, odżywkę i mus do stylizacji włosów.


    Całość zakupionych rzeczy to seria rokitnikowa dla wszystkich rodzajów włosów zapewniająca maxymalną objętość. To właśnie ta niby maxymalna objętość mnie skusiła….. i co wyszło z tego???

    ~~

     
    Ten produkt już znałam !!
    Kiedyś już testowałam ten skrub i byłam z niego również zadowolona, dlatego zdecydowałam się znów sięgnąć po niego.
    Cała seria (nie licząc musu) pachnie specyficznie, ziołowo- rokitnikiem.
    Przepiękne opakowania serii turkusowo – pomarańczowe przyciągają oko. To wielka zaleta estetyczna.



    Scrub ma średniej wielkości drobinki – to chyba kawałki rokitnika.
    Fantastycznie się pieni i zdziera stary naskórek na głowie. Używam go zawsze po tym jak stosuje suchy szampon. Suche szampony powodują, że na mojej skórze tworzy się niemiła powłoka, która nie schodzi po myciu głowy dopiero dzięki skrubowi mogę się jej pozbyć :)
    Dzięki masażowi jaki wykonuje drobinkami, pozbywam się zbędnego naskórka, przez co nie groźny mi łupież. Pobudzam ukrwienie głowy a za tym i mieszki włosowe.

    W skład skrubu wchodzą:
    -         witaminy i aminokwasy, które  odżywiają i regenerują włosy,
    -         olej z ałtajskiego rokitnika i marokański olejek arganowy, które przyczyniają się do powstawania keratyny,
    -         oraz nagietek lekarski, dzika mięta syberyjska i szczawik jakucki, które przywracają zdrowie skórze głowy i odżywiają cebulki włosów

    Skład: 
    Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Pinus Sibirica Shell Powder, Lauryl Glucoside, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Powder, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Menthol, Argania Spinosa Seed Oil*, Pineamydopropyl BetainePS, Glyceryl Undecylenate, Glycolic Acid, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Water*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Bisabolol, Achillea Asiatica ExtractWH, Arctium Lappa Root Extract*, Oxalis Tetraphylla Extract, Citric Acid, Urtica Dioica Leaf Extract*, Geranium Sibiricum ExtractWH, Juniperus Sibirica ExtractWH, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopherol, Rethinyl Palmitate, Sodium Hydroxide, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, Asparctic Acid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Theronine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine, Parfum, Benzyl Alcohol, Ethylhexyglycerin, CI 16255, CI 15985, Caramel



    ~~



    Szampon ma pomarańczowy kolor i lekką konsystencję. Zapach rokitnikowy, jak reszta produktów.
    Szampon o dziwo dobrze się pieni, co bardzo mnie zdziwiło bo zazwyczaj naturalne szampony prawie się nie pienią. Czytając jednak skład zauważyłam Sodium Coco – Sulfate, czyli detergent, który może powodować pienienie się. Niestety ten element znajduje się dość wysoko w składzie szamponu.
    Ogólnie skład jest całkiem przyzwoity. Jest kilka elementów na które można oko przymknąć.









    SKŁAD:

    Aqua with infusions of: Anemonoides Altaica Extract* (zawilec ałtajski), Cetraria Nivalis Extract* (cladonia śnieżna), Macadamia Ternifolia Seed Oil* (olej macadamii), Pinus Pumila Needle Extract* (ekstrakt z igieł sosny karłowej), Pinus Sibirica Seed Oil* (olej z orzeszków cedrowych), Pulmonaria Officinalis Extract (miodunka plamista), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil* (olej z kiełków pszenicy), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olej rokitnika ałtajskiego), Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein (roślinna keratyna), Panthenol (pro witamina В5), Retinyl Palmitate (witamina А), Tocopherol (witamina E), Ascorbic Acid (witamina С), Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum
    (*)-składniki organiczne

     Szampon odżywia i nawilża, pozostawia włosy grubsze i lśniące. Posiada w sobie:
          -         Oleje: rokitnika ałtajskiego, marokański olej arganowy i z nasion białego lnu syberyjskiego przyczyniają się do powstawania keratyny
          -         Pokrzywę i różę dahurską, która zatrzymuje wilgoć w strukturze włosa.

    Szampon ma spowodować niezwykłą objętość włosów – którą niestety nie zauważyłam !!!
    Włosy stały się MEGA obciążone, a po myciu wyglądały jakby były nie myte. Niestety NIE sięgnę więcej po ten produkt.


     ~~



    Odżywka do włosów na podobny skład jak szampon, podobny również kolor. Konsystencje ma bardzo gęstą i ciężko wyciągnąć ją z tego opakowania. Ja przerzuciłam całą odżywkę do innego pojemnika, aby móc bez problemu z niej korzystać.
    Odżywka ma bardzo - tak jakby - tłustawą konsystencję. Po pierwszym użyciu myślałam, że to same silikony. Włosy były za każdym razem tak obklejone i nie mogłam tego z nich zmyć, nie ważne jakiej ilości odżywki użyłam.
    Podczas mycia całe dłonie były śliskie i dopiero wytarcie je w ręcznik powodowało, że pozbywałam się tej śliskiej powłoki. Żadne mycie nie pomagało. Nie ciężko się domyśleć, że włosy zachowywały się tak samo jak dłonie.
    Odżywka ma nawilżać i wzmacniać włosy oraz zwiększać objętość. Z ta objętością znów było krucho … i to bardzo. Włosy były lepkie i oklapłe. Śliskość nie pozwalała aby włos wyglądał ładnie. Po wyschnięciu włos wyglądał jak tłusty i brudny, oklapły i nieestetycznie wyglądający… tragedia :(
    NIE wrócę do tego produktu na 1000%


    ~~



    Mus jako jedyny produkt ze wszystkich jakie kupiłam ma trochę inny zapach, bardziej jak młode jabłka niż jak rokitnik.
    Mus jest w formie płynnej, dzięki pompeczce naciskanej wychodzi pianka, którą nakładamy na włosy. Ma ona nam usprawnić stylizację włosów i chronić je przed temperaturą przy np. suszeniu włosów.
    Pianka jak pianka, nie powaliła mnie, powodowała lekkie obciążenie.Włosy dość sympatycznie pachniały ale gdy lekki deszczyk na niej spadł zaczęły śmierdzieć :(








    A WY mieliście już styczność z tymi kosmetykami? Dajcie znać


    Buziaki :***
    AkinAA1

    środa, 9 września 2015

    Projekt DENKO Sierpień 2015r.

    Hej Kochani :)

    Zapraszam Was dziś na projekt DENKO sierpień 2015r. czyli rzeczy które osiągnęły dno w miesiącu sierpień... niewiele ich było.. tak mi się wydaje hehe 

    Zapraszam na filmik





    Lista zdenkowanych rzeczy:



     

    Zdenkowane rzeczy:

    1.olej lniany z firmy Olvita
    2.Olej kokosowy z firmy KTC
    3.Emulsja do ciała i rąk Anida
    4.Odlewka masełka do ciała z Be beauty Africa
    5.Masło z kokosem z Grenland
    6.Put &Rub bogate masło do ciała
    7.Be Beauty balsam do ciała pod prysznic
    8.Żel pod prysznic biała brzoskwinia/mandarynka Le Petit Marseillais
    9.Vichy dezodorant w kulce ten zielony
    10.Baikal Herbals krem na dzień dla cery tłustej i mieszanej lekko matujący
    11.Bioderma Sebium płyn micelarny
    12.Love me green Energetyzujący Peeling Do Twarzy
    13.Dermogal A+E
    14.Próbka kremu Alaclarin
    15.Próbka kremu Eucerin Dermo PURIFYER
    16.Ekstrakt z malin w płynie z Calaya
    17.Żel hialuronowy HMW 1% z Calaya
    18.Herbatka na trądzik
    19.Zmywacz bezacetonowy do ciemnych lakierów do paznokci z Missy
    20.Krem BB z Eveline
    21.Próbka podkładu Bourjois 123 perfect
    22.Próbka podkładu bourjois flower perfection
    23.Lakiery do paznokci: smart girls nr 7 , smart girls nr 2, colorama maybelline nr749,
    24.Blyszczyk Essence stay whit me  - me and my icecream
    25.Szampon do włosów L`Oreal, Elseve Fibralogy
    26.Żel do mycia rąk carex
    27.Linda bawełna mydło do rąk

      Cenowo w zł i w przybliżeniu:

    1. 20zł
    2. 15zł
    3. 11zł
    4. -
    5. -
    6. -
    7. 12zł
    8. 9zł
    9. 35zł
    10. 19zł
    11. 12zł
    12.-
    13. 13zł
    14.-
    15.-
    16. 6zł
    17. 16zł
    18. 5,50zł
    19. 8zł
    20. 9zł
    21.-
    22.-
    23.3+6=9zł
    24.6zł
    25.11zł
    26.13zł
    27.4zł


    27 rzeczy = 233,50zł



    ujj jednak dużo rzeczy zdenkowałam... aż strach gdy przyjedzie grudzień i podliczę wszystkie denka... ejjjj


    Jak wyglądało Wasze denko w sierpniu 2015r.



    Buziaki :***

    AkinAA1

    poniedziałek, 7 września 2015

    Makijaż Różowy Neonowy

    Hej Kochani :)

    Dziś zapraszam Was na dalszą część makijażu... neonowego różowego.
    Jeśli macie ochotę zobaczyć moją rutynę makijażową, czyli to co zazwyczaj aplikuje na twarz to zapraszam na filmik z Moja Makijażowa Rutyna/ My Makeup Routine (TUTAJ)


    ZAPRASZAM na filmik z makijażem





    Użyte do makijażu kosmetyki:

    - catrice rozświetlacz w kredce 
    - Paletka Iconic 3 Makeup Revolution
    - cień neonowy róż z KOBO nr 148
    - cień neonowy żółty z KOBO nr 146
    - paletka cieni my secret hot colors
    - eyeliner w żelu z Maybelline
    - tusz do rzęs z essence Lash Princes


    Poniżej kilka fotografii makijażu.  
    Pamiętajcie że kamera i obróbka filmu powoduje wyorstrzenie i wzmocnienie kolorów, przez co mogło się wydawać że miałam za dużo różu na policzkach a neon był mega mega jaskrawy !!!!









    A Co Wy jakie kolory w makijażu lubiecie ????

    Buziaki :***
    AkinAA1

    czwartek, 3 września 2015

    Moja Makijażowa Rutyna/ My Makeup Routine

    Hej Kochani :)

    Dziś przychodzę do Was z Moją rutyną makijażową :)
    Już dawno dawno temu miałam nagać taki filmik... ale jakoś zawsze było co innego do nagrania... ale przyszedł czas i nagrałam rutynę :)

    Moja rutyna makijażowa opiera się na podkładzie, bronzerze, różu do policzków i żelu do brwi.... cała reszta czyli oczu i usta są u mnie za każdym razem inne więc nie jest to rutyną !!
    Rutyną jest przecież schematyczność, czyli działanie codzienne to samo... u mnie jest to taka rutyna..:)


    ZAPRASZAM na filmik




    Użyte produkty:
    -  Korektor Maybelline, Affinitone nr 01 Nude begie
    -  podkład matujący Annabell Minerals - Natural Light
    - Bronzer Catrice sun glow 030 mediu bronze
    - róż paletka Sugar and Spice - Makeup Revolution
    - żel do brwi Onyx z Delia

    a Wasza rutyna na czym się opiera???

    Buziaki:***
    AkinAA1

    środa, 2 września 2015

    HAUL z ostatnich miesięcy - lato 2015r


    Hej Kochani :)

    Dziś zapraszam Was na zakupy :)
    Chciałabym Wam pokazać co zakupiłam przez 2 miesiące lata. Niestety nie pamiętam wszystkich rzeczy bo rozeszły się już po półkach ale większą część udało mi się ponownie zebrać aby Wam pokazać :)

    ZAPRASZAM na filmik





    Zakupione rzeczy :
    -         Szampon pszeniczno owsiany i odżywka wygładzająca z Sylveco
    -         Nasiona chia
    -         Suszone jagody goi
    -         Mleko kokosowe
    -         Bio czystek zioła do picia
    -         Herbatka na trądzik
    -         Balsam w sprayu Vaseline
    -         Nivea balsam pod prysznic
    -         Be beauty balsam pod prysznic (MEGA BUBEL)
    -         Be beauyu bali żel pod prysznic 
    -         Marion olejek do końcówek włosów 
    -         Catrice ombre top coat
    -         Sally hansen miracle growth
    -         Sensiq lakier z drobinkami folii
    -         Kobo sexy Black tusz do rzęs
    -         Essence lash Princes tusz i eyeliner w pisaku
    -         Meybeline lasting drama eyeliner z żelu
    -         W7 róż do policzków
    -         Cienie perłowe my secret star dust i essence
    -         Rozświetlacz w pisaku z Catrice
    -         Gąbeczkę pod prysznic
    -         Balsam do ciała Vaseline natural esencial
    -         Wellness&Beauty, Lotion do ciała, ekstrakt z mango i papai
    -         Zapach do kontaktu
    -         Patyczki pachnące odświeżacz do pomieszczenia z Pachnącej szafy zapach granatu
    -         Pumeks
    -         Spineczki do włosów
    -         Żel carex
    -         Everee krem ratunek do rąk
    -         Le Petit Marseillais bawełna i mak żel pod prysznic
    -    Lakiery do paznokci wibo extrime nails różowy nr 538, nr 2




    Czy Wy też dużo kupiliście kosmetyków latem??


    Buziaki :***  
    AkinAA1