sobota, 14 czerwca 2014

RECENZJA - Balea Odżywka do włosów BEAUTIFUL LONG

Hej Kochani :)
Dziś przychodze do Was z recenzją odzywki do włosów  BEAUTIFUL LONG z firmy BALEA
Odżywkę ta dostałam do przetestowania dzięki uprzejmości drogerii Cytrynowa,pl

cytrynowa.pl

Opakowanie to tuba 200ml z płaskim korkiem, na którym tubę można postawić. Powiem szczerze, że przyciąga wzrok, ładna elegancja z dość miękkiego plastiku. Odżywka ta należy do serii profesjonalnej i tak właśnie wygląda. Możecie ją zakupić TU


Parę słów od producenta:

Balea-Odżywka do włosów BEAUTIFUL LONG- seria profesjonalna 200ml, cena 12,50 pln

Zauważalnie zdrowsze i silniejsze włosy na całej długości- i gładko sunący grzebień. Balea pomoże Ci osiągnąć efekt niesamowicie gładkich i miękkich włosów- bez obciążania. Odżywcza formuła z fito-keratyną i olejkiem Inca Inchi wzmocni Twoje włosy i podkreśli ich długość.

- Kompleksowa opieka z panthenolem zachowuje naturalną wilgotność włosów
- Uszkodzone włosy są wzmocnione, powierzchnia włosów jest idealnie gładka i chroniona przed stresem oraz zewnętrznymi wpływami środowiska 
- Długie włosy są elastyczne, wytrzymałe i idealne na drodze sunącego po nich grzebienia- od nasady do końców kosmyków
- Formuła bez silikonu

Skład:
aqua · cetearyl alcohol · stearamidopropyl dimethylamine ·
behentrimonium chloride · panthenol · plukenetia volubilis seed oil · hydrolyzed wheat protein · dipropylene glycol · hydrolyzed corn protein · hydrolyzed soy protein · propylene glycol dibenzoate · hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride · parfum · cetrimonium chloride · peg-90m · citric acid · hydroxyethylcellulose
· silica · calcium carbonate · tocopherol · geraniol · sodium benzoate · phenoxyethanol.



Parę moich słów:

Odżywka jest szybką formą pielęgnacji włosów. Nie trzeba dość długo trzymać jej na włosach aby za uwarzyć efekt.
Jak widać nawet cot Gizmo był zainteresowany tym produktem heheh :)
Forma opakowania - tuba - jest bardzo dobrą formą dzięki której można produkt wydobyć bez większego problemu. Gdy jest mniej produktu spływa on po ściankach i bez problemu możemy go wydostać. a Gdy produkt się skończy zawsze tubę można rozciąć np. nożyczkami i wydobyć jeszcze jedną porcję tego kosmetyku.
Zapach intensywny, specyficzny, dość męski... taki zapach męskich kosmetyków do włosów.
Kolor odżywki biały,konsystencja produktu jest gładka, ani żadka ani gęsta, w sam raz... jak na odżywkę. Nie ścieka po mokrych włosach czy dłoniach dzięki czemu większość produktu ląduje tam gdzie powinno:)


200ml odżywki starcza na dość długo. Mam półdługie włosy i dość sporo tej odżywki, za każdym razem używałam, mimo to odżywka starczyła mi na dość długo - miesiąc z hakiem.


Czy odżywka spełniła swoje zadanie jakie producent jej przypisał ?

Czy grzebień na prawdę sunie tak wyśmienicie po włosach po użyciu tej odżywki? 

średnio.. mam dość porowate włosy za sprawą częstego ich rozjaśniania, są też suche, szczególnie na końcówkach.
Odzywka ta lekko nawilżyła włosy i ładnie zajęła się moimi suchymi końcówkami, jednak poślizgu zbyt wielkiego nie zauważyłam, a raczej nie odczułam. Większy poślizg grzebienia miałam za sprawą odżywki drożdżowej Babuszki Agafi. Może brak tak silnego poślizgu jest spowodowane brakiem silikonu w składzie. Wielki  PLUS za brak silikonu, brawo.
Mniejsza o poślizg, włosy były zadbane, gładkie a to najważniejsze. Po wysuszeniu włosy lśniły i były bardzo gładkie, bez problemu można było je przeczesać palcami. Nie stroszyły się i nie puszyły były ładnie zdyscyplinowane!!
Czyli większość obietnic producenta zostały spełnione.
A co z obciążaniem włosów? mam cienkie włosy i nie ciężko jest obciążyć je, jednak ta odżywka nie spowodowała większego ich obciążenie. Używałam ją na wymyte włosy na dosłownie chwilę. Dzięki tej odżywce zaoszczędziłam więc wiele czasu a moje włosy były zadbane.


PLUSY:
- forma opakowanie -tuba
- brak silikonów
- wydajność
- zdyscyplinowanie włosów

MINUSY:

- brak mega poślizgu

Odżywkę uznaję za udaną ! całkiem fajna odskocznia od masek do włosów. Możliwe, że jeszcze nie raz zagości u mnie w łazience.

a Wy moi drodzy posiadaliście już ta odzywkę??
macie problem z rozczesywaniem swoich włosów? i jak sobie z tym radzicie?

Dajcie znać

buziaki :***
AkinAA1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz