czwartek, 13 listopada 2014

RECENZJA: Wspaniałe DUO korund i kwas hialuronowy


Hej Kochani :)

Zapraszam Was dziś na mikrodermobrazję :) hehe czyli recenzję korundu i kwasu hialuronowego 1% które dostałam z e-naturalne.pl



 



Korund kosmetyczny

Za 100g na stronie e-naturalne.pl kosztuje 5,20 PLN. Czyli cały majątek :) hehe






 
Jest to drobny proszek złożony z mikrokryształów które ścierają nasz martwy naskórek, powodując, że skóra jest pobudzona do tworzenia kolagenu. Wykonując masaż skóry polepszamy ukrwienie skóry. Wygładzamy skórę, pozbywamy się rozszerzonych porów i drobnych zmarszczek.

Wszystko to zauważyłam już po pierwszym użyciu. Moja skóra lśniła i była mega wyszorowana. To TOTALNY zdzierak który nie podrażnia i nie robi krzywdy !!!

Moje pory są pięknie oczyszczone a skóra gotowa na przyjęcie kolejnych zabiegów np. maseczki, glinki, olejku bądź kremu.

Zawsze szukałam idealnego peelingu i wreszcie go znalazłam. Ja uwielbiam zdzieraki a ten zdzierak jest skuteczny a przy tym delikatny.

Produkt jest MEGA wydajny. Przez ponad 1 miesiąc stosowania naprawdę niewielką ilość tego produktu zużyłam. Sądzę, że opakowanie które mam (100g) starczy mi cały rok 2015.

Korund stosuje wraz z kwasem hialuronowym 1 %. Nasypuje niewielką ilość korundu na dłoń i dużą kroplę zimnego wyciągniętego z lodówki żelu hialuronowego. Mieszam oba składniki po czym rozprowadzam je na skórze i wykonuje masaż. Po zakończeniu czynności gąbeczką/wacikiem zamoczonym w wodzie zbieram większą część korundu a resztę spłukuje pod bieżącą wodą. Nie lubię gdy jakikolwiek produkt przesuwa mi się z wodą i wpada w różne zakamarki twarzy(nos, usta, oczy) więc korzystam z wacika.

Więcej informacji na temat korundu znajdziecie na stronie e-naturalne.pl (kliknij TU) , tak też możecie zakupić ten produkt.

POLECAM !!!

Same plusy!! Minusów nie zauważyłam


Kwas hialuronowy 1 % żel.

Za 50g na stronie e-naturalne.pl zapłacicie 9,90 PLN











Tego produktu chyba nie muszę nikomu przedstawiać. To dobrze znany większej rzeczy odbiorców nawilżacz :)

Jest to polisacharyd czyli cukier złożony, który znajduje się we wszystkich żywych organizmach. W naszych komórkach jest jednym z najważniejszych składników, powoduje on nawilżenie i jędrność komórek co za tym idzie ich młody wygląd :)

Idealnie nawilża,  przez co odmładza, napina skórę i rozjaśnia ją. W młodych komórkach jest go więcej w starszych coraz mniej dlatego ważne jest aby dostarczać go komórkom które powoli tracą napięcie.



Żel hialuronowy jest genialnym nawilżaczem nie tylko dla cery ale i dla włosów. Stosuje go obecnie z korundem. Trzymam go z lodówce, przez co jest bardziej gęstszy, a dzięki swojej lepkości daje idealny poślizg drobinkom korundu. Dzięki temu moja skóra nie jest podrażniona, wykonuje peeling i jednocześnie masaż wzbogacają swoją cerę w nawilżenie.

Więcej o korundzie i jego właściwościach znajdziecie na stronie e-naturalne.pl (kliknij TU) tak również możecie zakupić ten produkt.



A WY już mieliście stycznośc z tymi cudeńkami??? jak je oceniacie?

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz