wtorek, 6 stycznia 2015

RECENZJA: Oleje Świata Laboratorium Kosmetyczne Joanna

Hej Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją nowości kosmetycznych z Laboratorium Kosmetycznego Joanny.

ZAPRASZAM do obejrzenia filmiku.





Oleje Świata to nowość w kosmetykach Joanny.
Cała seria składa się z 3 olejków do twarzy i ciała oraz 3 balsamów na suche miejsca 3 w 1.

Dzięki uprzejmości Laboratorium dostałam do przetestowania 4 produkty z tej serii.

 


Olejek do twarzy i ciała z olejem makadamia

Pierwszą rzeczą jaką zaczęłam testować to olejek do twarzy i ciała z olejem makadamia.
Pojemność produktu do 100 ml cena na stronie Joanny 10,69 PLN, możecie go zakupić TUTAJ.
Więcej informacji o tym produkcie możecie znaleźć na stronie Laboratorium (KLIK)

Produkt do olejek o kolorze złocistym i pięknym bardzo intensywnym zapachu. Zapach ten jednak jest dla mnie zbyt intensywny i po pewnym czasie staje się drażniący.
Olejek stosowałam do skóry ciała po prysznicu. Genialnie spisywał się w tej formie. Nawilżał, regenerował. Skóra stawała się miekka i gładka. Olej makadamia ma jeden wielki plus + szybko się wchłania. Po zastosowaniu do na ciało nie odczuwałam lepkiej, nieprzyjemnej warstwy na ciele, jak to bywa po niektórych olejkach.
Produkt ten również stosowałam do twarzy. Tam też genialnie się spisał, szybko się wchłaniał a skóra twarzy była gładka i mila w dotyku.
Olejowałam tym produktem równiez włosy. Dzięki temu olejkowi włosy stały się gładkie i miękkie. Nie miałam problemów ze zmyciem tego produktu z włosów - to kolejny PLUS.
Skład olejku jest przedstawiony na zdjęciu.



 Innymi produktami z serii Oleje Świata są balsamy na suche miejsca.

Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym

Takie balsamiki malutkie mieszczące się w fajnym pudełeczku to genialne rozwiązanie na zimową porę, gdy nasza skóra lubi się przesuszać. Opakowanie to plastikowe zakręcane pudełeczko. Niestety minusem jest brak napisu na nakrętce jaki bo balsamik.
Plusem jest jednak to, że można te balsamiki trzymać w torebce, kurtce i mieć zawsze przy sobie.
Składy wszystkich balsamików są krótkie i dość naturalne.

Pojemnik ma 10g produktu a cena wynosi 6,49 PLN i możecie go zakupić TUTAJ.
Więcej informacji o tym produkcie możecie znależć na stronie Laboratorium (KLIK)

Balsam z masłem pomarańczowym przepięknie pachnie świeżo wyciśniętą pomarańczą i ma pomarańczowy śliczny kolor. Posiada konsystencję wazelinowata, za czym nie przepadam. Jednak taka forma wazelinowata sprawdza się zimą. To idealny produkt na usta. Całą noc masełko otula nasze usta a rano są one miękkie i nawilżona. Produkt ten genialnie się sprawdza na suche miejsca typu np. pięty bądź dłonie. Jednak na dłoniach pozostawia tłustawą warstewkę, za czym osobiście nie przepadam.
Masło pomarańczowe odżywia suche miejsca i sprawia, że skóra jest doskonale wypielęgnowana.

Skład jest przedstawiony na zdjęciu.


Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem oliwkowym

Pojemnik ma 10g produktu a cena wynosi 6,49 PLN i możecie go zakupić TUTAJ.
Więcej informacji o tym produkcie możecie znaleźć na stronie Laboratorium (KLIK)

Ten produkt mnie oczarował swoim przepięknym zapachem !!!! Konsystencja jest zielonkawa i mniej wazelinowata niż jej poprzednik. Idealnie sprawdza się na dłoniach, pielęgnując je, regenerując i lecząc wszelnie zadrapania i urazy. Jeśli chodzi o usta też sobie świetnie radzi, chociaż szybciej znika z nich, zostawiając je nawilżone.



Skład jest przedstawiony na zdjęciu.




Balsam na suche miejsca 3 w 1 z olejem kokosowym

Pojemnik ma 10g produktu a cena wynosi 6,49 PLN i możecie go zakupić TUTAJ.

Więcej informacji o tym produkcie możecie znaleźć na stronie Laboratorium (KLIK)

Ten produkt to mój ulubieniec i faworyt. Przepięknie pachnie kokosem a konsystencją przypomina masło shea tylko bez grudek i bardziej miękkie :)
Idealnie nawilża usta a na dłoniach super szybko się wchłania nie pozostawiając zbyt tłustej warstwy do której wszystko się lepi !!!!



Skład jest przedstawiony na zdjęciu.





Warto zajrzeć na stronie Laboratorium Kosmetycznego Joanny i przyjrzeć się serii Oleje Świata.


A czy WY mieliście stycznośc z tymi produktami??
Dajcie znać :)

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz