wtorek, 10 lutego 2015

Projekt DENKO styczeń 2015r.


Hej Kochani
Dziś zapraszam Was na PROJEKD DENKO Styczeń 2015r.
Czyli zdenkowane rzeczy w Styczniu.
„Podkradłam” pomysł Agnieszce (Agusiak 747) na podliczanie zużytych denek. Zobaczymy pod koniec roku ile pudełek zurzyłam i wyrzuciłam..coś czuje się że tą liczbą przerażę…ehhh
Pomysł oczywiście podkradziony legalnie i za pozwoleniem.



Lista zdenkowanych rzeczy:
  1. płyn do rąk Linda z Biedronki
  2. antybakteryjny żel do rąk Carex
  3. żel do kąpieli melon i granat z Les Cosmeticos
  4. olejek do kąpieli z olejkiem arganowym z Les Cosmeticos
  5. Balsam do rąk z malinami z Balea
  6. Lirene Young 20+ płyn micelarny z tańczącymi drobinkami z Wit. E
  7. Ziaja Liście manuka tonik zwężający pory do skóry tłustaj i mieszanej
  8. Maska błotna do cery tłustej z Himalaya
  9. Odżywka z sprayu wzmacniająca z Farmony
  10. Biolux krem do twarzy tonizujący z zieloną herbata (recenzja dostępna TUTAJ)
  11. Cashmire baza pod cienie z dax cosmetix
  12. brązowe cienie metaliczne
  13. róż Romantic z AM
Cenowo w zł i w przybliżeniu:
1 - 5 zł
2- 16zł
3- 5zł
4- 5zł
5- dostałam
6- dostałam
7- 7zł
8- 14,39zł
9- dostałam
10- dostałam
11- dostałam
12- 4zł
13-1,65zł
=58,04zł


Jedzeniowo:
1-   Herbata BIG –ACTIV malina i acai
2-   Sonko dark, wafle ryżowe w ciemnej czekoladzie deserowej
3-   Sante granola owocowa - czerwona
4-   Nestle Musli tropikalne


A Wy moi drodzy co zużyliście w styczniu??
Dajcie znać !

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz