poniedziałek, 13 kwietnia 2015

HAUL ostatnich miesięcy

Hej Kochani :)

Dziś trochę o moich ostatnich zakupach, czyli haul ostatnich miesięcy. Jeśli mnie obserwujecie na FB bądz Instagramie to pewnie już widzieliście te rzeczy. Postanowiłam je jednak zebrać do kupy i pokazać Wam co ostatnio kupiłam.

ZAPRASZAM na filmik.



    Pierwszym produktem o jakim chce Wam opowiedzieć to krem do cery z problemem trądziku różowatego. Alaclarin tak nazywa się krem łagodzący i nawilżający. Mam nadziję że będzie działąć i złagodzi moją zaognioną skóre. ALACLARIN Rosacea, krem łagodzący, 30ml cena 28,99 na aptekagemini.pl



    Kolejnym produktem jest filtr przeciwsłoneczny VICHY Capital Soleil. Poszukiwałam go długo i w realu i w necie ale wreszcie znalazłam znów na aptekagemini.pl. Krem matujący, SPF50, 50ml, cena 41,89. Bardzo ładnie pachnie i szybko się wchłania.

    Cudo czyli maść natłuszczająca firmy HUDOSIL - Hud Salva. Maść ta genialnie natłuszcza i łagodzi przesuszone dłonie. 100ml, cena 31,59. Zakupiona na aptekagemini.pl. Srebno perłowa maść o konsystencji wazeliny , która się super wchłania. Polecam

W Hebe zakupiłam:
- maseczki w tabletce 12 sztuk za 4,99 zł - bardzo fajna sprawa

Ostatnio jest wielki bum na palety Makeup Revolution. Skusiłam się i ja.. i nie żałuje.

Na stronie cocolita.pl zakupiłam paletę cieni Makeup Revolution Iconic3 cena 20 PLN oraz paletę róży Sugar and Spice sena 30PLN.


Paleca cieni Iconic 3




Z palety cieni jestem wstępnie zadowolona, pigmentacja cieni tych jaśniejszych jest dość słaba. Cienie jasne są bardzo naturalne. Natomiast te ciemniejsze są mocno napigmentowane.

Paleta różów Sugar and Spice
Róże natomiast powaliły mnie kolorem. Mam co prawda do nich mieszane emocje, ponieważ mają dziwne wykończenie, dziwny mat i pigmentacje a z 2 strony mają przepiękne kolory.
 
Zakupiłam jeszcze:
- Max Factor False Lash Effect Mascara Czarna - 31,90PLN
- Seche Lakier Nawierzchniowy VITE z utwardzaczem 14 ml - 17,90
- essence Kredka do Ust 13 Transparent - 4,90 PLN


    W Naturze zakupiłam natomiast 2 kredki do oczu z essence turkusową i niebieską.

 
 W sklepiku osiedlowym dorwałam produkty Golden Rose i zakupiłam żel do usuwania skórek oraz szminkę Velvet Matte nr 13 - przepiękny kolor ciemny róż.

W rossmanie dorwałam jeszcze bazę pod lakiery brokatowe peel off z Miss sporty. Na początku byłam z niej zadowolona ale po dłuższym jej stosowaniu stwierdzam, że to bubel ROKU :(



A Wy Kochani co ostatnio zakupiliście ???


Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz