środa, 13 maja 2015

RECENZJA Ardor i Noemi

Hej Kochani:)

Dziś zabiorę Was w świat zapachów :)
Ja jestem typem wąchacza i mam bardzo czuły nos. Mogłabym pracować jako tak zwany "NOS"dlatego ładne zapachy są dla mnie bardzo ważne. Uwielbiam otaczać się przyjemnymi zapachami które nie tylko ja wyczuwam.

 ZAPRASZAM na filmik




Od jakiegoś czasu testuje perfumowany luksusowy odświeżacz powietrza w spreyu o zjawiskowej nazwie RUBY.
Oczywiście jest koloru czerwonego a ja kocham ten kolro. No ok czerwono czarny :)

Firma Ardor to nowość na naszym rynku, oferuje odświerzacze powietrza o bardzo exluzywnych , eleganckich i unikalnych zapachach.
Odświeżacze te są inne niż wszystkie. Dlaczego? Są one perfumowane i mają zapach znanych marek perfum. Po pierwszym zastosowaniu odświeżacza byłam mega zadowolona. Stwierdziłam że bardzo bym chciała mieć perfumy w takim właśnie zapachu jak RUBY.

Szczerze znudził mi się już zapachy owocowe i kwiatowe, który często kojarzą się nam tylko z toaletą. W tym wypadku jest inaczej. Zapach jest piękny ekskluzywny i dlatego można te odświeżacze stosować w salonach i pokojach zapewniając wspaniały zapach w pomieszczeniu.
Zapach utrzymuje się długo jes intensywny ale nie przyprawia o ból głowy.

Mamy do wyboru 2 formy odświeżaczy :
- w kulkach, które przepięknie wyglądają w słoiczku cieszą oko i nos. Cena takiego produktu to około 8 zł, oraz
- w spreyu które można używać ręcznie albo umieścić jako zamiennik w takim elektrycznym urządzeniu ,które co jakiś czas naciska spust i wydobywa zapach .Jednym zdaniem spray pasuje też do odświeżaczy typu Air Wick Freshmatic. Cena odświeżacza w spreyu to około 11 zł.

W ofercie mamy do wyboru 8 zapachów. Jak już wspominałam zapachy noszą przepiękne nazwy i unikalne połączenie zapachów :
EMERALD - Anti-tobacco,
DIAMOND - biały mech, aromaty drzewne,
SAPPHIRE - cytrusy, pomarańcze, kwiat lotosu, jaśmin,
AMETHYST - aromaty kwiatowe, aromaty drzewne, róża, brzoskwinia, drzewo sandałowe, mięta,
RUBY - owoc granatu, daktyl, kwiat lotosu,
AMBER - pomarańcza,bergamotka, liczi, jaśmin,
PEARL - porzeczka, gruszka, jaśmin, kwiat pomarańczy,
OPAL - żurawina, zielona herbata, cytryna, aromaty drzewne

Wszelkie opisy i informacje jak i zdjęcia możecie znaleźć na stronie ardorpolska.pl




Noemi - to perfumy wzorowane na najbardziej popularnych zapachach świata. Długo pozostają na skórze i są małe, dzięki czemu mieszczą się idealnie do torebki. Pojemnik jest porządnie wykonany, więc nie wstyd wyciągnąć taką małą perfumetkę i użyć ulubionych perfum. Cena perfum to około 10 zł.

 
Oba produkty - Ardor i Noemi  można zakupić w drogerii internetowej www.bexpress.pl

www.bexpress.pl



Importerem Ardora jest AUREUS International Trade Sp. z o.o. www.aureus-it.com. Jest to firma która importuje zarówno ardora, jak i noemi. Producentem jest brytyjska firma GEMSTONE.

Dajcie znać kochani czy mieliście stycznośc w tymi produktami?
Warto je wypróbować na pewno będziecie zadowoleni.

Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz