sobota, 22 sierpnia 2015

RECENZJA Serum Intensywnie Nawilżające z e-naturalne.pl

Hej Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją serum intensywnie nawilżającego z e-naturalne.pl.

Stronę e-naturalne.pl dobrze chyba wszyscy znają. Można na niej znaleźć naturalne surowce do zrobienia własnych kosmetyków jak i zrobione już gotowe kosmetyki.
Zapraszam serdecznie na e-naturalne.pl



Od jakiegoś czasu stosuje serum nawilżające z e-naturalne.pl i chiałam się z Wami podzielić moją opinią.




Zapraszam na filmik 




Dlaczego sięgnęłam po serum nawilżające??? prosta przyczyna LATO !.. słońce i wiaterek mogą wykończyć nie tylko nasze włosy ale i naszą cerę. Dlatego serum nawilżające wydało mi się najlepszym produktem na ten czas.
Nie myliłam się!!
Idealnie sprawdziło się w te upały. Dodatkowym plusem było to, iż produkt należy trzymać w lodówce, a okład z takiego chłodnego serum to raj w upały :)
Na serum zazwyczaj nakładałam krem lub olej. Idealnie ta kombinacja się sprawdzała. Nic się nie ważyło, nic nie spływało. Serum jest dość wodniste, dlatego jest też mega wydajne.
Jedynym minusem jest jego zapach.
Posiada w składzie algi, a jak wiadomo algi zbyt pięknie nie pachnął. Szybko się jednak ten zapach ulatnia, a gdy położymy na serum krem bądź olej zapachu tego w ogóle nie wyczujecie. Jeśli zostawimy serum solo na skórze algi zaczynają nabierać temperatury ciała i zaczynają śmierdzieć fujj... hehe
Efekt jednak jaki algi przynoszą nam skórze jest genialny i warto znieść odrobinkę smrodku. Same algi solo kładzione za skórę w formie maseczki śmierdzą 100% gorzej. Uwierzcie mi mam mega czuły węch !!!!





Sporządzając serum pobawimy się w małego chemika. Nie martwcie się jednak wszystko jest idealnie domierzone, a produkty jedynie należy wymieszać. Jedyną rzeczą jaką musimy "od siebie" dodać to woda - najlepiej demineralizowana w ilości 12,6 g - należy  ją odmierzyć załączoną pipet, więc problem z głowy.


Serum bogate jest w same naturalne dobroci:

NMF – czyli naturalny czynnik nawilżający będzie nawilżać, Kompleks morski z algami – napina i uelastycznia skórę, Kwas hialuronowy – nawilża i uelastycznie, Hydromanil – zmiękczas , oraz Witamina B5


Same dobroci które idealnie dziąłją na skóre suchą podrażnioną i przesuszoną.


POLECAM !!!! to warto wypróbować :)


Więcej informacji znajdziecie na stronie e-naturalne.pl (TUTAJ) gdzie opisane jest całe serum. 


Mieliście styczność z takim cudeńkiem???


Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz