poniedziałek, 4 stycznia 2016

Paczka od Skin79 - pierwsze wrażenia

Hej Kochani :)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami po rozpakowaniu paczki od Skin79 Polska.

ZAPRASZAM na Filmik







W szoku byłam że Skin79 ma kosmetyki do makijażu.. zakochałam się w szmince gradientowej !!! Już poluje na jakieś inne kolory.. coś czuje że zakupie kolor koralowy .. Szminki obecnie są w promocji wiec WARTO zajrzyjcie na stronę www.skin79-sklep.pl !!

 


woda tonująca



 Kolejnym produktem, który dostałam to pasta myjąca z oczarem wirginijskim.  Dość interesujący produkt w konsystencji pasty ale fajnie się nim myje twarz:)








pasta myjąca



Następny produkt to woda czyszcząca, tonizująca i zmniejszająca pory. Pięknie pachnie i pięknie wygląda.








serum ze śluzu ślimaka
Ostatnim produktem jaki będe testować to serum ze śluzu ze ślimaka... fuj..hehe wcale nie fuj.. genialnie napina a pojemnik powalił mnie swoją elegancją.


Wszystkie produkty pachną ładnie delikatnie i ekskluzywnie, pojemniki sa przepięknie i wyrafinowane i grubego plastiku.
Jestem zachwycona i oczarowana.. teraz czas na testy:)






Zajrzyjcie też na ich FB: https://www.facebook.com/Skin79Polska

Mieliście jakieś produkty firmy Skin79?? co o nich sądzicie?

Buziaki :***
AkinAA1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz