piątek, 22 kwietnia 2016

TAG: The Blush Tag

Hej :)

Dziś zapraszam Was do zabawy !
Jakiś czas temu Otagowały mnie dwie Pauliny, które bardzo gorąco pozdrawiam :**
TAG o różach czyli coś co Tygryski lubią najbardziej:)
O dziwo okazało się, że mam obsesję na tle róży do policzków.. a nawet o tej obsesji nie wiedziałam:)


Czarszka

oraz
Makeup by Paulina (@SuperSwatches)
dziękuje Dziewczyny :):*

to sprawczynie zamieszania:)

Zapraszam na filmik:)



Moje róże:

Moja mała kolekcja róży do policzków :) 16 sztuk !



Mój najukochańszy róż z ELF Candid Coral - jeśli wiecie gdzie go można kupić dajcie znać !!!


Róż z Annabelle Minerals Romantic to najdelikatniejszy i najbardziej pasujący do każdej osoby róż jaki spotkałam:)

Paletka The Balm niby cienie niby róż i rozświetlacz czyli kilka w jednym :)

Bardzo lubię róże z Catrice w tym opakowaniu, idealnie się otwiera a przezroczyste opakowanie pozwala do wybór odpowiedniego różu bez zaglądania do niego.

Wibo i jego 3 kroki.. róż nie koniecznie przypadł mi do gustu ale bronzer jak widać tak :) Myślałam, że róż z tej paletki będzie podobny do różu z ELF jednak nie jest :(

Kolejna nie udana kopia Candid Coral z ELF..

Jeszcze jedna kopia nieudana..Oh Oh! z Lovely
Ulubione róże z Essence i Catrice


Delikatny róż z Bell
Burżuj :) mój pierwszy i jedyny :)
Próbki różu z AM




Zapraszam wszystkich do zabawy :)
Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach :)
Otagowuje Agnieszkę Szwarc... mam nadzieję że nagra podobny filmik z tym tagiem:)

4 komentarze:

  1. Niezła kolekcja, róż Bell bardzo mi się podoba i paletka the Balm do nich dołożyłam bym tylko jakiś super tusz(mój ukochany z Ingrid) i super look na wiosnę gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :) to wspaniałe kolory na wiosnę :) pozdrawiam i zapraszam częściej

      Usuń