środa, 1 czerwca 2016

OPENBOX Naturalnie z pudełka Czerwiec 2016r.

Hej Kochani :)

Dziś z okazji dnia dziecka życzę Wam dzieciaki wszystkiego co najlepsze:)

Z rana odwiedził mnie kurier, Pan Daniel i przyniósł prezent dla dzidzi.. Naturalnie z Pudełka.



W pudełku znalazłam przemiły list z podziękowaniami za 4 miesięczną subskrypcję. Już 6 miesięcy jestem z NzP i to na pewno nie koniec. Zamierzam ponowić 4 miesięczną subskrypcję.

 Zapraszam na filmik



Już w tamtym miesiącu wiedzieliśmy, że będzie w czerwcowym pudełku korektor z Pixie Cosmetics.
Nie wiem czemu myślałam, że ten korektor będzie w formie sypkiej.... oo jak się zdziwiłam gdy okazał się kremowym korektorem.

Korektor pod oczy z Pixie Cosmetics - 48,00 zł

Szukałam na ich stronie i chyba jest to nowość, bo nigdzie nie znalazłam informacji jaką wielkość ma ten korektor.
Ja dostałam kolor 01- Vanila cream



 Bardzo fajny, kremowy, lekki korektor, z którym się fajnie współpracuje. Mam nadzieję, że to będzie miłość, wielka miłość. Poszukiwałam właśnie naturalnego korektora.. i znalazłam.



Hydrolat różany - Mokosh - 150ml - 45,00zł

Można stosować jako tonik bądź jako mgiełkę do twarzy. Sprawdzi się też jako kompres na zmęczone powieki.
Nawilża, łagodzi podrażnienie i zaczerwienienia, odświeża, spłyca zmarszczki.

Na razie postoi w kolejce, muszę zużyć jeszcze dwa inne toniki i wodę różaną.






Odżywka do włosów - len i przenica - Margerita Eco. 150ml - 14,55 zł

Odżywka do włosów litewskiej firmy Biok. Odzywia i regeneruje włosy.
Super ! właśnie szukałam jakiejś odżywki na szynbko, zostały mi same maski do włosów.










Zmiękczający peeling do stóp - Bania Agafii - 100ml - 5,00 zł

Kiedyś miałam ten, bądź podobny peeling. Niestety moje stopy wolą mocniejsze zdzieranie. Jak się nie sprawdzi do stóp to zużyje go do dłoni bądź do ciała.









Próbka kremu Intensywnie odnawiającego Snail Your Skin - One Ingredient

50ml czyli pełnowymiarowy produkt kosztuje 249 zł.
Śluz ślimaka jest genialny, działa łagodząco, regenerująco, odnawiająco i przeciwzmarszczkowo. To cudny eliksir.

Kody rabatowe do:
Zielonykiosk.pl
ToBeEco.com
pixicosmetics.pl

Bardzo przypadło mi do gustu te pudełko. Może bie ma w nim zbyt zapierających wdech kosmetyków ale są takie które na pewno się u mnie sprawdzą i przydadzą.


Posiadacie czerwcowe pudełko?
Jak się Wam podoba?


Buziaki:***
AkinAA1

2 komentarze:

  1. Pudełko dość ciekawe. Ostatnio zaczęłam się dość intensywnie zastanawiać czy w lipcu nie odpuścić subskrypcji. Lovely Box powoli dorównuje NzP i jest tańszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Lovely masz różne kosmetyki.. mogą się zdarzyć nie naturalne.. a ja preferuje naturę :)chociaż też się zastanawiam czy nie odpuścić na wakacje

      Usuń