sobota, 2 lipca 2016

OPENBOX paczuszki od Nature Cosmetics

Hej Kochani :)

Niedawno dotarła do mnie paczuszka od Nature Cosmetics

ZAPRASZAM na filmik







http://naturecosmetics.pl/

Nature Cosmetics to polska firma założona przez pana Artur i Tomasz Margas.

W 2007r. rozpoczęli oni hodowlę ślimaka i pozyskiwania jego śluzu.
Śluz ślimaka ma wiele dobroczynnych działań na naszą skórę. Koi, łagodzi, nawilża. To idealny surowiec dla skóry z problemami takimi jak łuszczyca, atopia czy innymi problemami skórnymi jak i bliznami.

Już nie mogę się doczekać, aż zacznę stosować serum Helthy Skin, które zawiera w sobie :
98.2% - Snail Secretion Filtrate,
1.0% - Sodium Hyaluronate,
0.8% - Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.

Działanie śluzu potwierdzono laboratoryjnie, badaniami dermatologicznymi, aplikacyjnymi (z udziałem osób ze schorzeniami skórnymi) oraz aparaturowymi (z udziałem osób bez schorzeń skórnych) przeprowadzonymi w akredytowanej i certyfikowanej klinice dermatologii.

Więcej informacji możecie znaleźć na ich stronie naturecosmetics.pl

 Wszystkie starania o idealne serum i wspaniały śluz zaowocowało współpracą firmą z cenionym i certyfikowanym laboratorium kosmetycznym oraz kosmetolog z wieloletnim doświadczeniem.

Nie musicie się martwić o ślimaki. Żyją sobie one w hodowli jak w raju i mają się dobrze.


Paczka która do mnie dotarła wyglądała uroczo. Pakunek zawinięty w papier pakowny ze stemplem z logiem firmy.
W środku znalazłam wiele ulotek i informacji na temat serum i zabiegów kosmetycznych na jakie można się zapisać do Centrum Kosmetologii i Dietetyki Loren.
Na pięknie pachnącym sianku leżało sobie serum Helthy Skin ze śluzem z ślimaka.
 

Jestem zachwycona opisami i możliwościami tego kosmetyku. Mam nadziję, że zadziałą on na moej skóre tak samo jak na skórach pokazanych w galerii na stronie firmy.

Trzymajcie kciuki za ślimaki. Zabieram się za testowanie.

Mieliście styczność z firmą Nature Cosmetics ???
Co sądzicie o śluzie ślimaka???

Buziaki:***
AkinAA1

7 komentarzy:

  1. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że genialnie :))) teraz wróciły mi problemy z trądzikiem różowatym więc przyda się te serum :) buziaki:*

      Usuń
  2. Kurczę, oglądam Cię od jakiegoś miesiąca i nie zauważyłam u Ciebie nawet skłonności do tego typu problemów skórnych :P Koniecznie poinformuj nas o tym jak to serum na Ciebie zadziałało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie na pewno zajrzę a co do trądziku to teraz jest super chociaż ostatnio powraca :(... wiesz makijaż czyni cuda:) kamera też hehe :) chociaż teraz nie moge narzekać było o wiele wiele gorzej. Buziaki dziękuje za komenta :)

      Usuń
  3. A i zapraszam na ewkowy-kuferek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych testów, abyś była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuje aby nie zapeszyć :) mam nadzieję, że serum się sprawdzi:) pozdrawiam

      Usuń