czwartek, 11 sierpnia 2016

OPENBOX Naturalnie z pudełka Sierpień 2016r.

Hej Kochani :)

Zapraszam Was na spóźniony OPENBOX Naturalnie z Pudełka Sierpień 2016r.








W Sierpniowym pudełko znalazło się :

- Czarne mydło Savon Nori Z Beaute Marrakech - 200 ml, wartość produktu 25,58 zł

W Skład czarnego mydła wchodzą tylko : woda, oliwa z oliwek i wodorotlenek sodu.
Konsystencja zielonkawego glutu o zapachu dość specyficznym - ja go nazywam zapachem ropy naftowej :)
Działa fantastycznie na skórę, dotlenia ją i oczyszcza z toksyn i łoju. Skóra jest jedwabista i miękka. Ja czarne mydło stosuje do mycia twarzy oraz jako peeling enzymatyczny (pozostawiam je na 10-15 minut po czym zmywam). Genialnie działa przy cerze trądzikowej lub z problemami. Mocno oczyszcza ale nie podrażnia i nie wysusza.
Znakomite jest też jako mydło do mycia ciała i włosów.

- Olejek do pielęgnacji i demakijażu z Make Me Bio -60 ml - wartość produktu 38 zł

Demakijaż oczu olejkami to u mnie już norma. Właśnie skończył się mój z Go Crannbery z Nova Kosmetyki, więc po raz kolejny NzP czyta w moich myślach.
Ten olejek przepięknie pachnie cytrusami.
Starannie dobrana kompozycja olejów: sezamowego, z awokado, jojoba, makadamia, z pestek moreli oraz oliwy z oliwek sprawi, że skóra będzie nie tylko oczyszczona, ale również idealnie odżywiona i nawilżona.



- Mus do ciała relaksujący z Wytwórni Mydła - 50g - wartość produktu 18zł

Ponownie NzP czyta w moich myślach. Właśnie pokończyły się moje balsamy i kremy do ciała. Ten Mus jest mega lekki, nazwałabym go pianką. Pięknie pachnie.. zakochałam się w tym zapachu. Jestem bardzo ciekawa czy uda mi się znaleźć olejki eteryczne o podobnym zapachu?
Mus jest dość tłustawy ale szybko się wchłania i pozostawia nawilżoną i miękką skórę.





Wytwórnia Mydła to mała polska manufaktura tworząca świetne kosmetyki. Idealnym przykładem jest ten mus do ciała.



- Proszek do kąpieli Cytrusy z Wytwórni Mydła - 4,50 zł

Wanny nie posiadam ale ten proszek wykorzystam do kąpieli stóp. Fajna odskocznia od kul do kąpieli.










- Pumeks z gliny - 5 zł

Mega gadżet. Duży stempel który działa jak tarka na nasze stopy. Dość fajnie peelinguje je. Zostawia na dłoniach lekki proszek - glinę. Ja stosuje go na suchą skórę.









- Bon do sklepu Pakamera.pl                                - próbka kremu z Make Me Bio Orange Energy










  Co sądzice o Sierpniowym pudełku???
Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Poszły już w ruch kosmetyki :)
Macie swoje pudełka? Znacie firmy które pojawiły się w boxie?


Buziaki :***
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz