środa, 16 listopada 2016

Nowości w kosmetyczce : Herbs&Hydro, Lush Botanicals, Elixir by Nature, Cosnature

Hej Kochani :)

Witam Was po długiej nieobecności spowodowanej zepsuciem się sprzętu komputerowego :(
Wszystko jest jednak ok.. mam nadzieję że jakość filmów też jest ok :)

Filmik o moich nowościach powinien już dawno pojawić się na kanale ..ale ... w związku z problemami dopiero dziś się pojawia.

Zapraszam na filmik





Tradycyjne Mydło Hebrs&Hydro Pure Soap - tradycyjnemydlo.pl

Z mydłem z POLSKIEJ firmy Herbs&Hydro Tradycyjne Mydło Pure Soap miałam już styczność. Znaleźliśmy je raz w Majowym Naturalnie z Pudełka .


W moim pudełku trafiła mi się kostka mydła z zieloną kawa. Cudownie pachnie i super działa.

Firma ma coś dla miłośników mydeł, czy to w żelu, piance czy kostce. Mydła są ręcznie czyszczone, wykonywane w małych partiach. Herbs&Hydro tworzy naturalne mydła, wegańskie jak i wegetariańskie. Dla każdego coś dobrego.

Do przetestowania dostałam 2 mydła potasowe z olejem konopnym. Jedno w formie pianki drugie w formie żelu.
Jestem bardzo ciekawa tych mydeł. Olej konopny działa genialne na skórę z problemami trądzikowymi i nie tylko świetnie sprawdzi się w przypadku skóry z łuszczycą czy atopowej. To wspaniały zamiennik mojego ukochanego oleju tamanu.
Do produkcji mydeł są wykorzystywane tylko tłuszcze roślinne. Mydła są wyrabiane na zimno i nie stosuje się w nich sztucznych utwardzacz
Receptury mydeł są tradycyjne. Na wszystko bacznym okiem spoglądają kosmetolodzy. Historia niektórych sięga nawet XVII wieku! Nie zawierają konserwantów, chemicznych wybielaczy i wypełniaczy. Są przebadane dermatologicznie.
Produkty nie sa testowane na zwierzętach.


"Produkty z ekstraktem z konopi posiadają właściwości anti-aging, zatrzymuje procesy starzenia.
Działają odżywczo, przeciwzapalnie, przyspiesza regenerację skóry."



Lush Botanicals - lushbotanicals.com


Kosmetyki POLSKIEJ firmy Lush Botanicals to naturalna pielęgnacja na najwyższym poziomie.

Naturalne, czyste, bez konserwantów i tosyn kosmetyki, które nawilżają i pielęgnują cerę to nie marzenie, to fakt jeśli chodzi o tą firmę.
Kosmetyki Lush Botanicals to kosmetyki w 100% naturalne, bezpieczne i bez konserwantów, nawet tych z bezpiecznej listy Ecocert !!!
Konserwanty często bywają przyczyna problemów alergicznych. Dlatego kosmetyki te należy trzymać w lodówce.
Lush Botanicals to kosmetyki ultra naturalne, posiadają 100% naturalnych składników pochodzenia botanicznego.
Receptury kosmetyków są bogate i różnorodne.
"Kosmetyki zawierają wartościowe oleje roślinne tłoczone na zimno, świeże ekstrakty roślinne, naturalne witaminy, hydrolaty (wody kwiatowe), cudownie pachnące olejki eteryczne i absoluty, nawilżający kwas hialuronowy o cząsteczkach różnej wielkości i inne cenne naturalne substancje aktywne."

Kosmetyki należny trzymać w lodówce. Znajdują się one z ciemnym pięknym szkle, które nie-przepuszcza światło.
"Niska temperatura wraz z ciemnofioletowym szkłem Miron Violet Glass będą strzegły świeżości i bezpieczeństwa cennych składników. To właśnie te warunki przechowywania wraz z krótkim terminem ważności kosmetyków wynoszącym 10 tygodni, pozwalają nam na niestosowanie konserwantów. Dzięki temu Twoja skóra ma szanse dostać świeży i wyzwolony od konserwantów pokarm. Prosto z lodówki."
Kosmetyki wyglądają ślicznie w tym ciemnym szkle. Produkty są tworzone w małych partiach ze względu na krótki termin przydatności (brak konserwantów). Etykiety naklejane są ręcznie. Data ważności tez pisana jest ręcznie.

Lush Botanicals to POLSKIE kosmetyki naturalne bez konserwantów prosto z lodówki - lodówkowe ! - tworzone ręcznie w Polsce.

Uwielbiam POLSKIE firmy naturalne :)


Eliksir by Nature - www.elixirbynature.pl

Tej firmy nie znałam wcześniej. Na Instagramie wygrałam 4 próbki ich kosmetyków.

"Elixir by nature to Biologicznie Czynna Kosmetyka Naturalna wykorzystująca najnowszą wiedzę z zakresu fitoterapii w służbie piękna i zdrowia Twojej skóry."

Kosmetyki tej marki posiadają wysoką zawartość stężonych flawonoidów, antyoksydantów, substancji regenerujących i odnawiających komórki skóry. To wszystko działa regeneracyjne i odbudowująco na skórę na poziomie komórkowym.
Produkty oparte są w 100% o kompozycje esencjonalnych wyciągów roślinnych, czerpią z przyrody potężną moc uzdrawiania, upiększania i przywracania równowagi organizmowi.


Nowość na polskim rynku i w mojej kosmetyczce. Niemiecka marka naturalnych kosmetyków. Posiadają ładne składy i niskie ceny. Pięknie i intensywnie pachną.
Kosmetyki tej firmy są bez parabenów, glikolu, sztucznych barwników, silikonu, Phenoxyethanolu, PEG i SLS, GMO. Posiadaja naturalne zapachy, fizjologiczne pH i są hypoalergiczne.

Ja do przetestowania dostałam dwa produkty z serii z granatem.


Bogaty i odżywczy krem na noc o lekkiej konsystencji. Posiada oleje: z nasion granatu, babassu i masłu shea.  Wygładza i zmniejsza drobne zmarszczki. Odpowiedni do wszystkich typów cery nawet szczególnie wymagającej. 





Naturalny szampon z olejem z nasion organicznego granatu.  Zwiększa objętość i dodaje włosom witalności.  
Delikatnie myje i tak strasznie nie plącze włosów. Jestem jak na razie z niego zadowolona.
Włosy stają się wygładzone, odżywione, błyszczące i  jedwabiste w dotyku.  Ułatwia rozczesywanie włosów oraz nadaje im wyjątkowy połysk.


 Tak wyglądają moje nowości. Zabieram się za testowanie i niebawem pojawią się recenzję.
Jestem bardzo ciekawa tych produktów.
Mieliście styczność z którymiś z kosmetyków???
Dajcie znać.

Buziak:***
AkinAA1

1 komentarz:

  1. Z żelu CosNature nie jestem zadowolona, mało wydajny. Tradycyjnego Mydła Ci zazdroszczę, czy możesz mi zdradzić jak podjęłaś z nimi współpracę? Możesz mi napisać na maila, jak nie chcesz tutaj zdradzać :)

    OdpowiedzUsuń