wtorek, 13 grudnia 2016

RECENZJA : Kosmetyki firmy MANNA

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam Was na recenzję kosmetyków Węgierskiej firmy Manna (mannamydlo.pl).


Przetestować mogłam trzy kosmetyki, które sama wybrałam. (zapraszam na openboxa - TUTAJ)

Firma Manna pochodzi z Węgier. Powstała w 2010r. przez Panią Andrea Varga Darabos, która nazywana jest Mydlana wróżką .

Po powrocie ze szpitala Syna Wróżki okazało się że jest uczulony na większość chemii jaka znajduje się w domu. Pani Andrea zaczęła więc tworzyć swoje produkty i dbać o swoją rodzinę i środowisko w sposób naturalny. Tak powstawały produkty Manna.
"W 2013 roku otrzymałam dyplom konsultantki zdrowego stylu życia oraz dyplom ekonomii i marketingu. Od tego czasu, codziennie powiększam swoją wiedzę na temat pielęgnacji skóry bez użycia środków chemicznych. Moim celem jest stworzenie jak najlepszych, naturalnych produktów Manny. To moja pasja, hobby, praca i kariera. "
Tak ładnie piszę o sobie i kosmetykach pani Andrea.
Kontakt z firmą jest przemiły. Miałam możliwość wyboru kosmetyków, a że ostatnio opanowała mnie lawenda, sięgnęłam po rzeczy z lawendą.

Zapraszam na filmik





Wybrałam następujące kosmetyki:


Lawendowe mydło w płynie COCO -  300 ml - 30.50 Zł

Mydło te ma oszałamiająco rześki i piękny zapach lawendy, gorzkiej lawendy. Mydło zawiera olej kokosowy i olej sezamowy, oraz witaminę E. Ładnie myje ciało, nie przesusza i w miarę fajnie sie pieni.

Skład jest krótki i treściwy.

INCI: Aqua, Potassium Sesamate, Potassium Sunflower Seedate, Lavandula Angustifolia Oil, Potassium Cocoate, Tocopherol, Linalool *, Limonene*

Składniki: woda, zmydlony olej sezamowy, zmydlony olej słonecznikowy, olejek eteryczny lawendowy, zmydlony olej kokosowy, witamina E, linalol*, limonen*

*Skład naturalnego olejku eterycznego

Mydła w płynie Manny możemy używać do mycia rąk, ciała, twarzy czy włosów. Po umyciu włosów należy spłukać je mieszanką wody z octem lub sokiem z cytryny aby pozamykać łuski włosów i aby włosy ładnie lśniły.
Oczywiście wypróbowałam już mydło do mycia ciała i włosów. Jestem zachwycona.
Jednak moje włosy wolą chyba szampony niż mydła. Nie będę im robić rewolucji.
Będę tęsknić za tym produktem.

POLECAM

Dezodorant w kremie z Lawenda i olejkiem z Drzewa Herbacianego - 50g - 43.90 Zł

Moja perełka!!!
Długo szukałam dla siebie naturalnego dezodorantu, nie ałunu bo ałun też koniecznie nie jest zdrowy. Znalazłam najpierw dezo z Bioana teraz z Manna.
Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch dezodorantów naturalnych w kremie. Postanowiłam, że przetestuje też ten z Manny i zrobię Wam recenzję porównawczą. Niebawem niebawem.

Dezo ma bardzo zbitą konsystencję i jest bardzo wydajny. Przepięknie pachnie lawenda i drzewem herbacianym. Nie plami ubrań. Super się wchłanianie zostawiając tłustych plam na ubraniu Jego zapach jest intensywny ale tylko w pudełku, na ciele szybko staje się niewyczuwalny.


Cały krem na bazie olejów i olejków eterycznych znajduje się w ładnym metalowym zakręcanym solidnym pudelku.

Ważność produktu to rok... nie wiem czy w rok zużyje ten produkt jest bardzo wydajny i naprawdę niewielką ilość potrzeba użyć aby zadziałał.

Dezodorant nie hamuje wydzielanie potu bo dezodoranty n do tego służą. Ma za zadanie zniwelować brzydki zapach gdy się pocimy i w 100% to robi. Brawo :)

Dezodorant dostępny jest w dwóch pojemnościach - w opakowaniu 50 ml i 15 ml.

POLECAM !!!!!!!!!!

Manna Heban - oczyszczające mydło do twarzy z aktywnym węglem - 90g - 30.90 Zł

Siłę i genialność działania aktywnego węgla w mydle poznałam jakiś czas temu. To niezastąpione mydło dla osób z problemami skóry, z trądzikiem czy egzemą.
Ja jestem szczęśliwą ;) posiadaczką skóry mieszanej i problematycznej zarazem. Borykam się z trądzikiem różowatym.

 Aktywny węgiel działa na skórę tłustą oczyszczając ją, węgiel wchłania toksyny usuwa tłusty film z powierzchni skóry i wiąże toksyny, oczyszcza pory, usuwa zanieczyszczenia i delikatnie pielęgnuje, łagodzi też wszelkie wypryski, które się szybciej goją.

Mydło było czarne, gładkie, zapakowane jak widać na zdjęciu w piękny papierek przewiązany słomianą kokardką.

Same mydło niestety mydliło się i rozpuszczało pod wpływem wody, robiły się paćki, ale to normalne jeśli chodzi o mydła.
Moje ostatnie mydło z węglem z Ministerstwa Dobrego Mydła nie paćkało się i było genialne. Może dlatego miałam wysokie wymagania.


Mydło Manny było dobre, jednak nie zawładnęło mojego serca jak jego konkurencja, o której wspominałam. Z Moimi problemami skórnymi poradziło sobie tylko poczęci.

Dla osób z cerą mieszaną i mniejszymi niż moje problemami te mydło jak najbardziej polecam, Nie drażni, fajnie myje, nie wysusza skóry i nie napina jej zbytnio.


Dziękuje serdecznie firmie Manna za możliwość przetestowania ich produktów Jestem z nich bardzo zadowolona.



Posiadaliście już jakieś kosmetyki firmy Manna??
Warto wypróbować :)

Buziaki :***
AkinAA1




2 komentarze: