piątek, 16 maja 2014

HAUL podsumowanie promocji: Rossmann -49%, Natura -40% Hebe -40%


Hej Kochani :)
Dzisiaj chciałabym Was zabrać na zakupy.. czyli pokazać Wam moje łupy które zgarnęłam podczas niedawnych mega promocji w Rossmannie –49%, Naturze –40% i Hebe –40%.
…Wszystko zaczęło się od Rossmanna, gdzie co tydzień były na różny asortyment z kolorówki mega rabat. Najpierw były podkłady, potem cienie i tusze a na końcu szminki i lakiery do paznokci. Pierwszy tydzień przeszedł Kołomnie.. nie za bardzo mnie zainteresowałam a to dlatego że już od niebawem 2 lat nie używam podkładu do twarzy tylko tak zwane kremy BB. Te kremy BB które są w naszej polskiej ofercie drogeryjnej co prawda nawet nie stały koło prawdziwych kremów BB. Dlatego nazywam je kremami tonującymi, bo wyrównują koloryt skóry, trochę przypominają rozcieńczony podkład hehe
tak czy siak dorwałam już dawna swój ulubiony krem BB z Eveline i jak na razie nie zamierzam go zmieniać, tak wiec tydzień podkładów nie zainteresował mnie.
Niestety p tygodniu zaczęła się promocja na cienie i tusze…. No i popłynęłam.. co prawda tusze niedawno sobie 2 kupiłam więc przez najbliższe pół roku nie zamierzam mas car kupować a cieni mam bez liku, jednak skusiłam się na cień w musie z Loreal..


Często zastanawiałam się czy kupić sobie ten cień, kosztuje on dość dużo około 40 zł dlatego cały nie lądował on w moim koszyku ale gdy nadarzyła się taka okazja i cena –49% postanowiłam sięgnąć i wypróbować to cudo…:)

Zdecydowałam się na kolor Pink Sapphire
To przepiękny brudno-różowy kolor , coś Ala golden rosse z Kobo tylko że w kremie, genialna sprawa do szybkiego makijażu palcem :)


L’Oreal Infallible Eyeshadow Pink Sapphire


 Resztę zobaczycie w filmiku :) chciałam Wam tylko przedstawić swatche i fotki które może bardziej oddadzą kolory i odcienie produktów które zakupiłam :)
 






Kolejne zdobycze to :

Maybelline, Color Tattoo - kremowy cień do powiek w kolorze 20 Turquoise Fever





 - 2 Lakiery do paznokci Rimmel z serii Salon PRO nr 703 Rock n Roll (to ten czerwony), 701 Jazz funk (ten różowy) oraz Astor 865 Tonic Orange (ta pomarańcza)





Szminki :
- REVLON, ColorBurst Matte Balm (Matowa szminka do ust w kredce) nr 210 (ciemny różowy) 235 (pomarańczowy). MEGA MAT :)




- WIBO Eliksir nr 04






 - RIMMEL Moisture Renew 660 In love with ginger


- ASTOR , VIP Heidi Klum, 003

a na konieć porównanie Astora i Rimmela....


nie za bardzo są pomarańczowe a tak bardzo chciałam dorwać pomarańczową szminkę :) chyba zostanę przy swojej pomarańczowej z Flomaru :(

Pozdrawiam serdecznie

AkinAA1









2 komentarze: