poniedziałek, 12 maja 2014

OPENBOX I ROZDANIE z drogerią CYTRYNOWA.pl





Niedawno zostałam Ambasadorką drogerii CYTRYNOWA.pl

http://cytrynowa.pl/

Szczerze powiedziawszy to było moje małe marzenie, które spełniło :))))
Dlaczego? Cytrynowa to drogeria w której znajduje wszystkie kosmetyki jakie poszukuje..w przystępnej cenie, przy szybkiej wysyłce i przemiłym kontakcie :))))
W piątek przyszła do mnie paczka z cytrynowej jednak ze względów zdrowotnych nie mogłam od razu nagrać Wam openboxa i ogłosić rozdania.
Jednak już jest....
a to kilka fot

 Paczusia zawierała 2 kosmetyki i... mega extra cudo... ściereczkę GLOV

Jestem mega ciekawa tej ściereczki... ale więcej info w filmiku:)

z tego miejsca chciałam podziękować drogerii Cytrynowa a szczególnie Pani Patrycji :))) za paczuszkę oraz za rozdanie :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz