wtorek, 9 września 2014

ULUBIEŃCY lata 2014r.


Hej Kochani :)
Dziś zapraszam Was na filmik który rzadko u mnie bywa na kanale… ulubieńców.. lata 2014J
Lato minęło a ja przez te 3 miesiące radowałam się swoimi ulubieńcami :)
ZAPRASZAM




-          odżywcze masło do ciała z truskawką z naturia Joanna
-    Be Bauty żel krem do mycia twarzy
-    Bioderma sensibio płyn micelarny
-    gomaż, peeling do codziennego stosowania z firmy Planeta Organica
-     balsam do włosów Planeta Organica: Africa- balsam nadający objętość włosom cienkim i delikatnym 12% OLEJU AWOKADO
-         arganoli – olejek do stylizacji włosów (silikony coś Ala jedwab)
-         Vichy kulka dezodorant z turkusową nakrętką
-         Essie good to go – topcoat przyśpieszający wysychanie lakieru
-         Podkład mineralny Mary Kay
-         Maybelline affinitone korektor – nr 01 nude beige
-         Szminki z Golden Rose Velvet matte, nr 17, 08, 10


A Wy jakich macie ulubieńców???
Dajcie znać J napiszcie mi również czy któryś w wymienionych przeze mnie produktów wpadł Wam kiedyś w łapki :)J


Pozdrawiam Buziaki:*
AkinAA1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz